Medya: La Buena Vida - Camila Cabello
en son 30 ağustosta bölüm attığım gerçeğini unutmaya çalışabilir miyiz...
bölümden de pek emin olamadım aslında ama umarım siz emin olup beğenirsiniz😔🫶🏻
Te Aviso, Te Anuncio
bölüm üç,Hayatımda üzüldüğüm şeyleri sıralasaydım ilk üçte kesinlikle Quinceanera'yı erkek olarak kutlayamamam olurdu.
15 yaşına gelen kızlar, büyüdüğünün habercisi bir kutlama yapar, en şık elbiselerini giyinirler ve kavalyeleri ile dans ederlerdi. Fakat ben, bir erkek çocuğu olarak, kendi partimi veremiyordum.
15 yaşıma gireli bir süre geçmişti ve bunun üzüntüsü hala üstümdeydi. Özellikle son zamanlarda mahalledeki bir kızın Quinceanera'sı olduğunu duyduğumdan beri.
Elimdeki davetiyeye bakarken dudağımı büzmeden edemedim. Parti 2 gün sonraydı ve şimdiden kıskanmıştım. Oturduğum kaldırımda geriye doğru yaslanıp binaya sırtımı verdim. Bu sırada hiç beklemediğim birinin ayakkabıları görüş açıma girdi. Kafamı kaldırıp gelen kişiye baktığımda bunun Taehyung olduğumu gördüm.
Yüzümdeki mutsuzluğu anında silerek sırıttım ve elimi kaldırıp "Merhaba Futbolista!" dedim. Taehyung 16 yaşına girdiğinden midir nedir emin değildim ama gözüme son zamanlarda fazlasıyla büyümüş gözüküyordu.
Oturduğum yerden zıplayarak kalktım. Eskisine nazaran Taehyung'un boyuna yetişiyordum. "Ne o?" dedim sırıtarak. "Bana aşık olduğunu anlayıp ilan-ı aşk yapmaya mı geldin?"
Taehyung'un kaşları anında çatıldığında "Saçmalamadan duramıyorsun cidden." dedi. Açıkçası dediği şey beni birazcık üzmüştü. İkimiz arasındaki bir aşkı saçma mı buluyordu yani?
"Mızmız." dedim burun kıvırırken. "Niye geldin öyleyse?"
Taehyung elini alnına götürüp kaşıdı ve bir süre düşündükten sonra dudaklarını araladı. "Yardımın lazım." dedi çekine çekine.
Yüzümde anında sinsi bir gülüş oluştu. "Hmm." diye mırıldandım. Taehyung'un bakışları bana baktı ve dediği şeyden pişman olduğunu anladım; fakat umrumda değildi.
"Ne yardımıymış bu?" Ellerimi göğsümde kavuşturdum ve sinsice baktım.
"Birkaç gün sonra önemli bir işim var." dedi nefesini sertçe verdikten sonra. "Ve güzel görünmem lazım."
Dediği şeyle gülmemi tutamayıp kahkaha attım. "Günün sonunda bana geleceğini biliyordum."
Taehyung göz devirdi ve "Edecek misin, etmeyecek misin?" diye sordu. Bir süre düşünür gibi yaptım -ki buna ihtiyacım bile yoktu. Direkt evet diyeceğim belliydi.
O an bakışlarım elimdeki davetiyeye gitti. Birkaç gün sonra Quinceanera vardı. Yoksa şu parti kızı kavalye olarak Taehyung'u mu seçmişti? Bu yüzden mi güzel görünmek istiyordu?
Kaşlarım çatılırken "Yardım edemem." dedim. Taehyung beklemiyor olacak ki şokla gözlerini araladı. Bense kendimden emin bir şekilde, dudaklarım hafiften büzülü, ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fanfiction💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook