Medya; Por Una Cabeza - Carlos Gardel
bölümde 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❗️❗️var!!! UTANIYORUM BU ARADA İLK DEFA BU KADAR AÇIK VE UZUN SOLUKLU YAZDIM. müsaadenizle inzivaya çekebileceğim bu bölüm sonrası. teşekkürler.
kızlar bu arada tangoyu tam bilmiyorum VE ARAŞTIRINCA KAFAM DAHA DA KARIŞTI. bu yüzden videolarda gördüğümü betimlemeye çalıştım sadece YANİ YANLIŞSA HAREKETLER FALAN ÇOK ÖZÜR DİLERİM😭😭🙏🏻
VE VE VE LÜTFEN MÜZİĞİ DİNLEYİN TAMAM MI DANS SAHNESİNDE. lütfen!!!
umarım beğenirsiniz🤭
iyi okumaalar💃🏻Te Aviso, Te Anuncio
bölüm on dokuz,Babamın günlüğünü günlerce baştan okuyup durmuştum.
Artık sırayla hangi ülkelere gittiğini, oralarda neleri beğendiğini adım gibi biliyordum. Bana yönelik sorduğu soruları sanki o duyacakmış gibi cevaplamak da eğlenceliydi.
Ya da annemle geçirdiği romantik zamanları okumak.
Aklımın bir köşesine babamla ilgili daha çok bilgiyi eklemiş, onunla daha yakınlaştığımı hissetmiştim.
Annemle birlikte babam hakkında konuştuğumuz olurdu. İkimiz de bu konu hakkında bazen konuşmaya ihtiyaç duyardık ve annem balkonda oturup serin hava saçlarını savuştururken babamı özlediğini söylerdi.
Şimdi düşününce eğer Taehyung'u kaybetseydim bu hayatımın en kötü olayı olurdu.
Fakat annemi Andres ile bir ilişkiye girdiği için de suçlayamıyordum. Babam aramızdan ayrılalı 15 yıl olmuştu ve annemin sadece tek bir kişiye bağlı kalıp hayatı boyunca yalnız olmasını istemem bencillik olurdu.
Üstelik Andres kötü biri de değildi.
Ben kanepemde uzanmış bunlara kafa yorarken Taehyung'un "Ne düşünüyorsun?" sorusu dikkatimi dağıtmıştı.
"Sıkı kalçalarını." diyerek onunla dalga geçtiğimde Taehyung güldü. Ardından kanepenin arka kısmından yüzüme doğru eğildi ve dudaklarımdan tatlı bir öpücük çaldı.
Taehyung'la son zamanlarda pek görüşemiyorduk. Cezası biteli aylar olmuştu ve yoğun bir tempoyla antrenmanlarına devam ediyordu.
Bugün de çoğu zaman olduğu gibi izin gününü bana ayırmıştı. Bir gün bu konu için müstakbel kayınvalideciğimle tartışacağımı bile düşünüyordum...
Bir anda aklımda Taehyung'la evlendiğim sahneler canlandığında kendi kendime sırıttım. "Şimdi de seni beyaz bir elbiseyle hayal ediyorum." diyerek az önceki sorusuna gönderme yaptığımda Taehyung şaşkın şaşkın bana baktı.
"Nedenini sormalı mıyım?"
"Fırfırlı gelinliğinle seni başkasıyla evlenmeden kaçırdığımı düşündüm."
Taehyung hala şaşkın bakışlarıyla bana bakarken "Bunları ne ara düşünüyorsun?" diye sordu.
Omuzlarımı silktim ve "Beynimi akışına bırakıyorum artık Futbolista." dedim. Taehyung göz devirerek güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fiksi Penggemar💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook