Medya; Beautiful Creatures - Barbatuques, Andy Garcia, Rita Moreno
BU BÖLÜM ME BAŞLIYOR BİLİYOR MUSUNUZ? KARNAVALLL!!!! LATİN AMERİKANIN EN BÜYÜK İKİNCİ FESTİVALİ OLAN BARRANQUILLA KARNAVALINA HOŞ GELDİNİZZZ BALLARIM💃🏻
bir de bunu ilk defa diyeceğim ama yorumlarınızı bekliyorum... bana moral oluyorlar çünkü ÇOK HEM DE!!!😭😭💗💗💗
umarım beğenirsiniz 🕺🏻
iyi okumalar!!!!Te Aviso, Te Anuncio
bölüm on,Bir Kolombiyalı olarak en sevdiğim zaman şüphesiz Barranquilla Karnavalıydı.
Her yıl şubat ya da martta yapılan bu karnavalda dünyanın en renkli anlarından biri yaşanıyordu. Hepimiz geleneksel kıyafetleri giyiniyor, çılgınlarca dans ediyor ve rengarenk boyalara bürünüyorduk.
Karnavalın yapıldığı yer olan Barranquilla bizim mahallemize yakın olduğundan her yıl mutlaka katılırdım. Annemle birlikte kendimizi aşırı abartılı kıyafetler giydirirdik ve karnavalın tüm günleri eğlenirdik.
Karşımdaki aynadan bu yılki kıyafetime baktığımda gülümsedim. Renkliydim, hem de gereğinden de fazla bir şekilde. Omuzlarımdan gökkuşağının tüm renklerinde tüyler sarkıyor, aynı tüyler belimden aşağıda da kendini gösteriyordu. Üstümde ise siyah bir takım vardı. Kol ve bacak kısmı altın şeklinde işlemelerle doluydu ve ayakkabılarımda da aynı bu renkte süsler vardı.
Fakat kıyafetimin en mükemmel kısmını hala takmış değildim.
Bu yıl diğer yıllardan biraz daha farklıydı. Dans kulübüne gittiğimden dolayı karnavalda büyük bir rolüm vardı. Karnaval 5 gün sürecekti ve ilk gününde üstümdeki bu kıyafetle dans edecektim. Kulüpteki diğer çocuklar da benimle dans edecek olsa da Bay Jorge beni daha çok gösterinin yıldızı yapmayı tercih etmişti. Sanırım sonunda ona kendimi kanıtlamıştım.
"Şu tüylere de bak." Annemin eğlenir sesi kulağımı doldurduğuna kafamı aynadan çekip ona çevirdim. Bana diyordu fakat kendi kıyafeti benimkinden çok daha iddialıydı. Altın renkli taşlarla süslenmiş ve sadece göğsünü kapatan bir kıyafet altına ise kalçasının hemen bitimine denk gelen kırmızı bir etek giyinmişti.
Onu gören kişilerin annemin 35 yaşında olduğuna inanacaklarını düşünmüyordum.
Anneme göz kırpıp tüylerimi sallandırdığımda kahkaha attı. Ardından dudakları arasından mırıldandığı bir müzikle kalçasını kıvırarak bana doğru geldi. "Dios mío! Bu seneki festival mükemmel olacak!"
"Artık yetişkin sayılırım, bu yüzden bu 5 gün boyunca eve girmeyi düşünmüyorum haberin olsun." dediğimde annem sırtıma gülerek vurdu ve "Girersen zorla çıkarırım." dedi.
"Tabii sen de evde olursan." diyerek onunla uğraştığımda annem yüzünden eksik etmediği gülümsemesiyle göz devirdi ve arkasını dönüp yatağın üstündeki tacı eline aldı. Elindeki taç benimdi. Üstümdekilerle aynı renklerde bir sürü upuzun tüy tacın etrafını sarmıştı ve altın renkli kısmı kafamın hemen üstüne denk geliyordu. Tacın kafamın iki yanına gelecek bir şekilde olan kısmından iki adet başka tüyler de sarkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Hayran Kurgu💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook