Medya; The Archer - Taylor Swift
ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKUMAYI UNUTMAYIN!!
merhaba😭😭😭 bir sonraki bölüm final😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
BU ARADA BEN BÖLÜMÜ YİNE THE ARCHER DİNLEYEREK YAZDIM VE BENCE YİNE EN ÇOK UYAN ŞARKI OYDU BU YÜZDEN YİNE O ŞARKOUO KOYDUM 😭✌🏻 bu taekook tam olarak bu şarkı TAM.
bu arada latin jungkook'um düşüncelerinde fazlasıyla boğulan bir insan, büyüdükçe ve bazı şeylerin farkına vardıkça telaşa kapılan biri olmaya başladı. ficlerimi gerçekçi yapmayı seviyorum ve 90'lı yıllarda, kolombiya'da eşcinsel bir çift olmanın zor bir şey olacağını tahmin edebiliyorum. bu yüzden son birkaç bölüm biraz duygusal oldu. çünkü jungkook hayatın bu kısmını büyüdükçe görüyor💕 bunu ekstra olarak söylemek istedim çünkü bazen "çok mu art arda duygusal oldu?" diye düşünüyorum; fakat dönüp baktığımda bana kalırsa bebek latinlerimi kendileri yapan da bu gerçekçilik. büyüyorlar, aralarına mesafe giriyor ve toplumun gözünde "yasak" olan bir aşkı yaşıyorlar. umarım siz de benim gibi düşünüyorsunuzdur😭🩷
umarım beğenirsiniz
iyi okumalar 💌Te Aviso, Te Anuncio
bölüm yirmi üç,Taehyung uzun süre omzumda ağladıktan sonra yavaşça kendine gelmek için kaldırıma oturmuş gözlerini ovmaya başlamıştı.
Onun hemen yanına çöküp oturdum. Başımı omzuna koyduğumda saçlarımdan öptü. Sanırım artık zaten ailesi öğrendiği için beni sokakta öpmekten hiç ama hiç çekinmiyordu.
Sesimi bulabildiğimde "Şimdi ne yapacaksın?" diye sordum.
Taehyung derin bir nefes aldı. Ağlamaktan dolayı çatallı çıkan sesiyle "Annem ve babamla konuşacağım. Diğerleri pek umrumda değil açıkçası." dedi.
Başımı kaldırdım ve Taehyung'umun güzel yüzüne baktım. Bakışlarımı kaçırırken "Özür dilerim." dedim.
Taehyung anında kaşlarını çattı. "Ne için?"
"Bilmiyorum, sadece... her şey benim suçummuş gibi hissettiriyor. Sanki sana hiçbir zaman hislerimi açmasaydım, ya da estúpido Tatiana gelip sana söylemeseydi, ailenle böyle olmazdın. Ya da bugün sırf ailenle tanışma hevesimden dolayı gelmeseydim küçük kuzenin beni tanımazdı."
"Eğer bana hiçbir zaman duygularını açmasaydın, ya da estúpido Tatiana gelip bana söylemeseydi, kesinlikle hayatım bok gibi olurdu." Taehyung tek eliyle yanağımı okşamaya başladığında kaşları hala dediğim şeyden dolayı çatıktı. "Senin bir suçun yok ve olmayacak da. Onların sığ görüşlü insanlar olması ne senin ne benim suçum."
"Ama..." diyerek mırıldanarak sözü ondan aldım. "Bu sadece başlangıç gibi hissediyorum. Taehyung... sen artık ünlü biri oluyorsun. Kameralar seni izleyecek. Kiminle ne yaptığını takip edecekler ve senin bir erkekle sevgili olduğunu fark edecekler. Ailenden daha büyük tepki verecekler. Bir sürü kişi olacaklar ve Tanrı'm," Bir anda aklıma dolan bir sürü görüntüyle gözlerim doldu, kalbim sıkıştı. "sana fiziksel zarar bile verebilirler."
Taehyung bakışları içimdeki korkuyu fark ettiğinde yumuşadı. Önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı ve "Dürüst olmamı ister misin?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fanfiction💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook