Medya; She Bangs (Spanish Version) - Ricky Martin
pek içime sinmedi gibi oldu ama umarım siz beğenirsiniz🥺 geçiş bölümü bu, bu yüzden taekook çoook azdı özür diliyorum😭😭
umarım beğenirsiniz💗
iyi okumalarTe Aviso, Te Anuncio
bölüm yedi,Taehyung'un kendini klüpten gelen adamlara göstermesi üzerinden 6 aya yakın bir süre geçmişti. Bu süreçte Taehyung'la konuşma sürem de azalmıştı.
Tahmini zor olmasa gerek ki Taehyung kabul edilmişti. Bu yüzden de haftanın çoğu günü antrenmanlara gidiyor, eskiden olduğu gibi onunla her gün uğraşamıyordum.
Eh, fazlasıyla moralimi bozan bir durum olduğunu saklayamayacaktım.
Sanki tüm günüm boş geçiyor gibi geliyordu. Sıkılıyordum ve aşık olduğum çocuğu görmemek beni çok üzüyordu.
Yeniden Taehyung'un olmamasına mızmızlandığım bir gün önümdeki makarnayla oynuyor, Andres ve annemin bana sorduğu sorular bir kulağımdan girip diğerinden çıkıyordu.
"Que? Bir şey mi dediniz?" diyerek kendime gelmeye çalıştığım sırada annem kafasını salladı.
"Bizi duymuyorsun bildiğin." dediğinde biraz endişelenmiş bir hali vardı. Elimdeki çatalı bıraktım.
"Üzgünüm, kafam başka bir yerdeydi."
Andres bana sıcak bir şekilde gülümsedi. "Son zamanlarda bir çocuğa göre fazla düşüncelisin." dedi ve dudağımı büzmeden edemedim. Her şey bir kenara, Andres'e ufak da olsa alışmaya başlasam da ben bir çocuk değildim. Artık 16 yaşına girmiştim ki bu 10 yaşındansa 20'ye daha yakın olduğumu gösteriyordu.
Üstelik Taehyung'un doğum günü hala gelmediğinden artık aramızda 1 yaş var gibi duruyordu.
Yine de bana çocuk demesini takmamaya çalıştım ve "Çocuklar da efkarlanabilir Andres." dedim. Annem klasikleşmiş uyarıcı bakışlarıyla bana baktı.
Andres "Ya?" diyerek güldüğünde kalın kaşları alnına yükselmişti. "Neden efkarlısın öyleyse?"
Aklıma yeniden Taehyung'u göremediğim gerçeği geldiğinde bıkmış bir şekilde nefes verdim.
"Çünkü Futbolista'yı göremiyorum." Dudağım büzüldü ve yanağımı elime yasladım.
Andres'in anneme "Futbolista da kim?" dediğini duysam da ona cevap vermedim. Üstelik gerçekten, benim mükemmel Taehyung'umu tanımıyor muydu?
Annem "Adı Taehyung. Bu mahallede yaşıyor ve Jungkook'un çok sevdiği biri." diye kısa ve imalı bir açıklama yaptığında dediklerine ekleme gereği duysam da kendimi durdurdum.
Andres, o hayatında gördüğün en yakışıklı çocuk. Çok yetenekli -biraz aptal-. Çok seksi, ki bu konuda çok ciddiyim Andres. Ve ah unutmadan, kendisi hayatımın aşkı olur.
Ama dediğim gibi, Andres'in aklımdakileri duyarak şoka girmesini engellemek için susmayı tercih etmiştim.
"Bahsi geçen çocuk bir yere mi gitti?" diyerek Andres yeniden soru sorduğunda dramatik bir şekilde kafamı aşağı yukarı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fanfic💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook