Medya; Solo Se Vive una Vez - Azucar Moreno
fark ettiyseniz jungkook kaçtığı zamanlar ilk alnına fişke yemişti, sonra su balonu yedi, en sonunda da taehyung'u yedi-
bu arada içime pek sinen bir bölüm olmadı fakat daha fazla bekletmek istemediğimden atıyorum YİNE DE UMARIM SİZİN HOŞUNUZA GİDER😭
iyi okumalar💞
Te Aviso, Te Anuncio
bölüm on altı,Salondaki kanepede oturmuş Tatiana'ya sinirle bakarken annemlerin eve gelmesini bekliyordum.
Yaptığı şeyi yanına bırakacak değildim. Benden izinsiz eşyalarımı karıştırmış, Taehyung'a ona karşı olan duygularımı söylemişti. Pekala, günün sonunda işime yaramış olabilirdi; fakat intikam almak zorundaydım!
"Son dakikalarını iyi geçir kuzen." dedim kalınlaştırmaya çalıştığım sesimle. Ama daha çok ergenliğin verdiği bozuklukla komik çıkmış olmalıydı, takmadım. Kendimden istif vermemem gerekiyordu.
Tatiana gözlerini devirdi ve "Tabii tabii." dedi. Tanrı şahit koltuktan atlayıp üstüne uçmamak için çok zor duruyordum. Hem suçluydu hem güçlü!
Yarım saat önce -çok üzülerekten- Taehyung'un yanından ayrılmam gerektiğinde Tatiana işini ne yapacağımızı da kısaca konuşmuştuk. Eğer o boşboğazın çenesini kapamazsak herkese bundan bahsedeceğini biliyordum. Muhtemelen kafasında artık Taehyung'la aramın bozuk olduğu olmalıydı.
Ben de bu yüzden bir tık yalana başvurmaya karar verdim. Ona gerçeği söyleyecek değildim. Tüm yaşananlar Taehyung ile benim aramda kalabilirdi, kimse bilmese de olabilirdi. (Tabii bir de çenemi tutamadığım için annem bilecekti.)
"İzinsiz eşyalarımı karıştırmanı ve yalan haberler yaydığını annemlere söylediğimde de böyle soğuk kalabilecek misin bakalım?"
Tatiana anında "Yalan haber yaymadım!" dediğinde kahkaha attım.
"Taehyung yanıma geldiğinde senin arkandan güldük!" Yalan. Taehyung yanıma geldiğinde daha çok öpüşmüştük. Aman Tanrı'm, hala hayal gibi geliyordu fakat işte gerçek buydu.
Bir anda Tatiana'yı bu bilgiyi vererek daha çok çıldırtmayı düşünsem de kendimi tuttum. Böyle özel bir anı bilmesine gerek yoktu.
Tatiana tam ağzını açıp bir şey diyeceği sırada evin dış kapısı açılmış ve annem işten dönmüştü. Hızlıca kanepeden kalktım ve "Mamá, mamá!" diyerek yanında bittim. Annem ayakkabılarını dolaba koydu ve gülümseyerek bana döndü.
Beklemeden "Tatiana izinsiz eşyalarımı karıştırdı!" dediğimde annemin kaşları çatıldı ve arkamda kalan yeğenine baktı.
"Nasıl yani?" diye sordu.
"Basbayağı işte! Bir baktım tüm defterlerim yerde, içini açıp da okumuş üstelik! Teyzemlere söylemen gerekmez mi?"
Tatiana bir anda tiz sesiyle "Abartıyorsun!" diye bağırdığında "Hiç de bile!" dedim. "Yaptığının arkasında dur bari cadı!"
Tatiana ona cadı dememe çok sinirlenmiş olmalı ki bir anda kanepeden kalkıp üstüme doğru gelmiş ve "Düzgün konuş." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fanfic💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook