episodio veintidós

2.7K 493 543
                                    

Medya; Voulez-Vous - From "Mamma Mia"

normalde diğer bölüm finaldi FAKAT BU BÖLÜM ÇOK YZUN OLDUĞUNDAN DİĞER BÖLÜME SARKTI!!

bölümün başları çok içime sinmedi ama 3 kere yazıp sildiğim için en sonunda pes ettim ve bölümü böyle kabullendim💔💔💔

umarım beğenirsiniz🌸
iyi okumalar💕


Te Aviso, Te Anuncio
bölüm yirmi iki,

Dans kulübünden dönerken sıkılmış ve yorulmuş bir şekilde arada duvara sürterek yürüyordum.

Şu an istediğim tek şey yatağımda kıçımı devirip yatmak. yatmak ve yatmaktı. (Belki de biraz ağlardım, sonuçta hala sevgilisine kavuşamayan bir insandım.)

Taehyung'a olan özlemim öyle çok büyümüştü ki artık sadece aklıma gelmesi bile -ki bu günümün her saniyesine eşitti- gözlerimin dolmasına yeterli oluyordu.

Başarabildiğim en büyük gelişme eskisi kadar haberlere ve magazinlere bakmamamdı. Sonunda bunun bana çok zarar verdiğini kabullenmiş, olabildiğince azaltmaya çalışmıştım. Eh, hala çok iyi değildim ama en azından eskisine göre daha az baktığım bir gerçekti.

Eve doğru yaklaştığımda bakışlarım ayaklarımdaydı. Yerdeki taşların çizgilerine basmamaya çalışarak yürüyordum. Ayaklarımı bir sağa bir sola götürürken hafif yerimde de zıplıyordum.

Bu sırada beklemediğim bir şey oldu. Kulaklarımı, o çok özlediğim sesle "Çizgiye bastın." cümlesi doldurdu.

Anında kafamı kaldırdım ve gözlerim şokla büyüdü. Dudaklarım aralandı, kalp atışlarım hızlandı. Tanrı'm, Taehyung buradaydı.

Taehyung buradaydı!

Karşımda, evimin duvarına yaslanmış olan Taehyung olduğu yerden doğruldu ve hala tek bir tepki veremeyen bana doğru gülümseyerek yaklaştı. Ardından saniyeler içinde kendimi onun kolları arasında buldum.

Öyle sıkı sarılıyordu ki onun da beni ne kadar özlediğini hissedebiliyordum. Yüzünü boynuma gömdü ve kokumu içine çekti. Sokakta olmamızı umursamadan bir sürü öpücük bıraktı.

Ben ise bir aptal gibi hala donmuş şekilde yaptıklarını izliyordum.

Taehyung benden bir adım uzaklaştı ve o muhteşem gülümsemesiyle yüzümü incelemeye başladı. Elleriyle yanaklarımı tutup okşadı.

"Seni öyle çok özledim ki mi bebe..."

Ve beni dudağımdan öptü. Ayrı kaldığımız onca ay boyunca sanırım cesaretlenmişti çünkü her an sokaktan biri geçebilir, bizi görebilirdi. Belli ki umrunda değildi.

Benim de değildi.

Öpücüğü en sonunda beni de harekete geçirdiğinde geri çekilmesine izin vermeden alt dudağını emmeye başladım. Taehyung'un elleri yanaklarımdan aşağıya kayıp belime indi ve tüm koluyla beni kavradı. Ben de kendi kollarımı onun boynuna sardım.

Öpücüğü derinleştirmiş, araya dilini de katmıştı. Ona ayak uydurdum. Dudaklarını özlediğimi biliyordum; fakat şimdi yeniden kavuştuğumda düşündüğümden de fazla özlediğimi fark etmiştim.

Te Aviso, Te AnuncioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin