Medya; Mujer Latina - Thalia
bölüme geçmeden önce bir sorum olacak☝🏻 acaba yan karakterlerin diyaloglarının fazla olması sizi bunaltıyor mu? açıkçası ben çok seviyorum ama sizi de bilmek istedim🥺
umarım beğenirsiniz💗
iyi okumalar!Te Aviso, Te Anuncio
bölüm sekiz,Dans kulübüne günler geçtikçe daha çok alışıyordum. Bay Fazlasıyla Gıcık Jorge'yi takmayı azaltmıştım. Üstelik o da gün geçtikçe bana olan eleştirilerini azaltıyordu.
Birkaç hafta önce tanıştığım Jeremiah'la ise arkadaş olmuştum. Hala tuhaf hareketleri olduğunu kabul ediyordum; fakat eğlenceli biriydi. Bay Jorge'ye gıcık olduğum her zaman benimle birlikte onu çemkiriyordu ve bu beni eğlendiriyordu.
Dans kulübü dışındaysa kuaföre gitmeyi devam ediyordum. Koca Marta arada onu ihmal ettiğimi savunsa da bensiz de iyi idare edebiliyordu.
Tüm bunların yanında, Taehyung'la konuşmalarım artmıştı. Bana "Ben de seni özledim." dediği günden bu yana aramız gerçekten çok daha farklıydı. Şu "Nazlı Futbolista" tavrından biraz da olsa çıkmış benimle sohbet eder olmuştu. Birazcık diyordum çünkü bilirsiniz, bu Taehyung'tu, bir şekilde yine beni gıcık etmenin yolunu bulabiliyordu.
"Bence saçımı düzleştirmeliyim." Bayan Yulian aynadan bana bakarak konuştuğunda dudağımı büzdüm ve kafamda saçını düz canlandırdım. Ardından kafamı sallayarak onu onayladım ve elimdeki makineyle saçını düzleştirmeye başladım.
Kuaföre sık gelen müşterilerden biri olan Bayan Karen'ın bu cumartesi düğünü vardı ve diğer tüm kadınlar bunun için hazırlanıyordu. Hatta bazıları Bayan Yulian gibi abartıp günler öncesinden saç provası bile yapıyordu.
Bayan Mızmız Lobos elindeki dergiyi okurken "Bu Karen'ın kaçıncı kocası olacak biliyor musun?" diye sordu. Kıkırdadım ve "Üç mü?" diyerek cevapladım.
"Dört." derken fazlaca kınayan bir surat ifadesi vardı. Daha önce dediğim gibi, Bayan Mızmız Lobos tam bir erkek düşmanıydı. Kuafördeki ilk günlerimde bana "Biliyor musun? kocama benziyorsun." dediğinde bunu iyi bir şey sanmıştım. Fakat o birden düz mimikleriyle "Beni aldatan kocam." dediğinde kaşlarım havalanmıştı.
Eh, erkek düşmanlığını arada bana da yansıtsa da bir şekilde bana olan önyargısını birazcık kırmayı başarabilmiştim.
Bayan Yulian sırıtarak "Belki sen de bu düğünde kendine yeni bir koca bulursun." dediğinde Mızmız Lobos'un gözünden çıkan ateşi gördüğüme yemin edebilirdim.
Koca Marta, Bayan Yulian'ın dediği şeye kahkahalarla güldüğünde ben de kendimi tutamayıp gülmüştüm.
Bayan Mızmız Lobos "Tanrı bana sabır versin." diyerek sinirini tutmaya çalıştı. Bu sırada elimdeni fön makinesini açtım ve elimdeki saçı düzleştirmeye başladım.
Bayan Yulian fön sesinden dolayı hafiften yükselttiği sesiyle "Bu arada Jungkook'cuğum." dedi ve ben bakışlarımı yüzüne çevirdim.
"Taehyung çok ısrar ediyor ama sen onu ikna edersin. Bu düğün için dans etmesini istiyoruz, biliyorsun Karen onun amcasının kızının teyzesi. Anlayacağın ailesinden. Dans etmesi bizim için çok önemli." dedi ve ben de dudaklarımı birbirine bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fanfiction💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook