Medya; Lover (Spanish Version) - Taylor Swift (Giorgo Cover)
medyaya bilerek şarkının ispanyolca ve bir erkeğin söylediği cover'ını ekledim. kurguda geçerken aklınızda daha iyi canlanır bu sayede♡ siz de okurken dinleyemiyorsanız bile sonrasında bir bakın derim🥺
latin taekook'umuzun finaline hoşgeldiniz öyleyse😭😭
umarım beğenirsiniz
iyi okumalaar💌Te Aviso, Te Anuncio
final,birkaç ay sonra,
Çok beklenen düğün günü sonunda gelmişti.
Üzerimdeki beyaz takım elbiseyi her saniye düzeltme ihtiyacı hissettiğimden elim rahat durmuyordu. Ya da Koca Marta'nın yanına gidip nasıl göründüğünü soruyordum ve birçok kez sorduğum için en sonunda kıçıma tekmeyi yemiştim.
Öyle çok gergindim ki vücudumun her yeri terliyordu ve muhtemelen şu anda düğün bahçesinde bulunan herkes de bunun farkında olmalıydı.
En sonunda zamanın böyle geçmeyeceğini fark ettim. Otele geri girip annemin hazırlandığı odanın önüne gittim ve kapıyı tıklattım.
İçeriden "Gir." komutu duyduğum an kulbu indirip içeri girdim. Fakat hesaba katmadığım bir şey vardı ki annemi ilk defa gelinliğiyle görüyordum ve dünyanın en güzel kadınıyla karşı karşıya gelmiştim.
Sadece annemi görmek bile gözlerimi doldurmuştu.
"Mükemmel görünüyorsun." diyerek anında aklımdakileri dile getirdiğimde annem gülümsedi.
"Teşekkür ederim bebeğim."
Ona birkaç adım daha yaklaşıp yakından incelemeye başladım. Peri gibi gözüküyordu. Beyaz gelinliğinim üst kısmı tam vücuduna oturuyordu, eteği ne çok ne de az bir kabarıklığa sahipti ve tüm elbise güzel bir işlemeye sahipti. Saçını da aşağıdan topuz yapmışlar, kaküllerini önde bırakmışlardı.
Annem aynaya dönüp üstünü incelemeye devam ederken derin nefesler veriyordu.
"Ne oldu?" diye sordum.
"Çok heyecanlıyım." dedi. "Takılıp düşmem değil mi?"
Sorduğu soruyla kıkırdadım ve ona doğru adımlayıp tam arkasında durdum. Onunla birlikte aynadan anneme bakarken "Düşersen seni tutarım." dedim.
Annem gülerken başımı omzuna doğru yasladım. Annem gerçekten evleniyordu.
"Seni seviyorum ve bugün mükemmel görüneceğine, herkesin sana hayranlıkla bakacağına eminim."
Annem dolu gözleriyle bana baktı. "Ben de seni seviyorum mi bebe." dedi ve yüzüne bana dönerek yanaklarımı tutup alnımdan öptü.
Ardından "Ah bu arada, Taehyung geldi mi?" diye sordu.
Anında yüzüm düşerken kafamı iki yana salladım. "Yetişeceğini söylemişti. Tören başlamadan gelir sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Aviso, Te Anuncio
Fanfiction💌 "Güneş battığında ve sokaklar karardığında, dansımız bizim yerimize konuşacak mi amor." latin taekook