(توجه!دارای اسمات هات🔞😂)
همشون دوره هم جمع شده بودن و روی صندلی نشسته بودن.
جیمین بعد اوردن شیشه مشروب و هفتا لیوان به سمته پسرا رفت و روی صندلی روبه روی جونگکوک نشست.
دره مشروبو باز کرد و دونه دونه لیوانارو پر کرد.
جین: واو....خیلی وقت بود نخورده بودیم
جیهوپ: درسته....بخاطر کنسرتی که داشتیم باید رژیمامونو انجام میدادم و نمیتونستیم مشروب بخوریم...هوو...الان میتونیم حسابی بنوشیم
نامجون: ولی زیادم نخورین...من حوصله ندارم جمعتون کنم
همشون خندیدن و لیواناشونو بالا گرفتن و بعد زدنشون بهم مشغول نوشیدن شدن.
جونگکوک تند تند شاتاشو پر میکرد و سر میکشید.
جین: واووو...جونگکوکا اروم تر پسر
جونگکوک: نمیشه هیونگ..بش نیاز دارم
جیمین با نیشخند به کوک نگاه میکرد.
کوک با دیدن نگاه جیمین براش ابرویی بالا انداخت و سعی کرد جلوی فکرای شیطانیه هیونگشو بگیره.بعد چندمین جونگکوک حسابی مست شده بود و بقیه هم کمی بیحال بودن و باهم صحبت میکردن.
جیمین که دید همه مشغولن پاشو اروم از زیره میز به سمته پاهای جونگکوک برد.
از سره پاهاش شروع کرد و اروم به سمت ساق پا و روناش حرکت کرد.
جونگکوک به میز خیره شد و اب دهنشو اروم قورت داد.
جیمین بعد گذشتن از روناش پاشو به سمت دیکش برد.
جونگکوک به جیمینی که با پوزخنده شیطانیش نگاهش میکرد زل زد و با نگاهش سعی کرد اونو منصرف کنه اما....
جیمین فشار خفیفی با پاهاش به دیکه جونگکوک وارد کرد و باعث شد جونگکوک دستاشو رو میز مشت کنه.
بعد محکم پاشو فشار داد اما ایندفعه جونگکوک نتونست تحمل کنه و یهو از رو صندلی پاشد و روی میز کوبید.
همه با شنیدن صدای محکم کوبیده شدن روی میز متعجب به جونگکوک که یکم عرق کرده بود و دستاش مشت بود نگاه کردن.
تهیونگ: جونگکوک چت شده
جیهوپ: کوک حالت خوبه؟
جونگکوک اب دهنشو دوباره قورت داد و روبه اعضا گفت: عا نه....چیزی نیست فقط یادم رفت یه چیزی به جیمین هیونگ بگم
بعد به جیمین زل زد و با لحنی جدی گفت: هیونگ منیجر گفت امشب بریم پیشش کارمون داره
جیمین با حالتی که مثلا متعجب و سوالی بود بهش نگاه کرد و گفت: اوه...با..شه بریم
همه متعجب به جونگکوک و جیمینی که عینه جت به سمته طبقه بالا میرفتن نگاه کردن.
جیهوپ: چشون بود؟
YOU ARE READING
L.. L.. LOVE.. E.. E
Romanceهای بیبیز خوش اومدین💜🫀 اینجا من داستانای کوتاه از کاپلای جیمین که یه لحظه ای به ذهنم میرسه رو مینویسم. کوکمین ویمین یونمین ناممین جینمین هوپمین ویکوکمین سپمین نامجینمین و........