𝐀 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐤?!! [𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧𝐦𝐢𝐧]

314 34 30
                                    

<ووت و کامنت فراموش نشه♡>

لباسِ حریری و طلایی رنگش رو تا سرشونش کشید و بندشو از پشت بست.

گردنبند و گوشواره ظریف و قشنگش رو هم انداخت،و همینطور موهای بلوندش رو شونه کرد.

برق لب صورتیش رو برداشت و خیلی آروم روی لب های حجیمش کشید و اونارو از قبل زیباتر کرد.

امشب یه مهمونی به مناسبت شراکت بین پدرش و دوستش بر گذار شده بود و اون حسابی براش هیجان زده بود.

چون قرار پسرهای رفیق پدرش هم توی مهمونی باشن و اون چرا باید همچین فرصتی رو از دست میداد؟!

خیلی وقت بود که رو اون دوتا پسر جذاب و هات کراش زده بود و نمیتونست بهشون فکر نکنه.

چندباری هم رو دیده بودن اما برای جیمین کم بود.

دلش میخواست رابطشو با اون دوتا فرارتر ببره و امشب فرصتی براش جور شده بود و نمیتونست از دستش بده.

بخاطر همین براش یکمم استرس داشت.

ولی اون پارک جیمین بود، هرچیزی که میخواست رو باید بدست میاورد.

آره، اون همونقدر تو ناز و نعمت بزرگ شده بود و پسرک لوس خانوادش بود.

با زیبایی بسیار زیادی که داشت، مورد توجه قرار گرفتن توسط دو پسر که براش کاری نداشت.

با صدای پدرش که میگفت عجله کن، از فکر و خیال خارج شد و بعد نگاه آخری به خودش از اتاق بیرون رفت.

....

با رسیدنشون، نگاهشو به عمارت بزرگی که متعلق به همون رفیق پدرش بود، دوخت.

عمارت خیلی قشنگی بود و هیجان جیمین رو بیشتر میکرد.

با پدرش به سمت عمارت حرکت کردن و سری برای بادیگاردها و مهمونای دیگه تکون دادن.

پدرش که از قصد و هدف پسرش برای اومدن به مهمونی خبر داشت، چیزی بهش نمیگفت و میذاشت هرکاری دوست داره بکنه.

البته قبلش بهش توصیه های لازم رو کرده بود ولی بازم گذاشت پسرکش به چیزی که میخواد برسه.

پس باهم به سمت رفیقش جیون رفتن.

جیمین میتونست دو پسر قد بلند رو که کت شلوار مشکی جذابی پوشیده بودن رو از پشت ببینه.

قلبش مثل گنجشک تند تند میزد و هیجان زده شده بود.

پدرش با رفتن سمت رفیقش، اونارو متوجه خودشون کرد و باعث شد هر یه نفر به سمتشون برگردن.

همون لحظه که پدرهاشون باهم صحبت میکردن و همو بغل کرده بودن؛

نگاه نامجون و جین به پسرک زیبایی افتاد که نور لوسترای خونه به لباسش برخورد میکرد و روشنایی خیره کننده ای رو به وجود آورده بود.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

L.. L.. LOVE.. E.. EWhere stories live. Discover now