💚Küstüm

278 26 209
                                    

Baji :

Okul çıkışı mikey bizi, yani sadece bölük başkanlarını yanına çağırmıştı.

Yakın tarihte kavgaya girişeceğimiz çete hakkında konuşuyorduk.

Toplantı bittiğinde biz bize kalmıştık. Mikey, Draken, Mitsuya, Pah-chin. Bizim eski ekip. Konuşma bittiğinde baraber vakit geçirmeye karar verdik. Mikey nerde yemek yiyeceğimizi sormuştu. Konuşma teması buydu.

(Pah-chin) -... Ben oraya daha önce peh-yan ile gittim. Yemekleri bok gibiydi.

telefonum çalmaya başladı.

(Mikey) - Kim o?

(Baji) - Ne meraklısın be Mikey!

(Mikey) - İyi, nerede yiyeceğimiz karar verince itiraz etmek hakkın yok o zaman!

(Baji) - Yemek bok gibi olmadığı sürece itiraz etmem. Karar verin siz... Ben birkaç dakikaya geliyorum.

Bizimkiler sanki devlet meselesi tartışıyormuş gibi ne yiyeceklerini tartışıyırken birkaç adım öteye gidip kimin aradığında baktım.

İstemsiz bir tebessümle telefonu açtım.

(Baji) - Efendim Ume?

(Ume) - Neredesin? Bulaşup konuşmamız gereken şeyler var.

Bu sesin tonunu çok duydum. Yine bir şeye sinirlenmiş.

(Baji) - Sağol bende iyiyim.

(Ume) - Boş laflarla oylanacak durumda değilim Kei! Neredesin?

Bizimkilerin sesinin kesildiğini farkettim. Arkamı dönüp baktığımda bana baktıklarını farkettim ama onalara baktığımı Fark edince hepsi başka bir yere bakmaya başladı ve sanki başka bir şey ile uğraşıyormuş gibi yaptılar. Beni dinliyorlar... Malım amına koyayım! Fark etmedim sanki!

(Baji) - Bir saniye Ume...(diğerlerine döner ve fısıldayarak konuşurken telefonu kendinden uzaklaştırır) Sizi sikerim! Dinlemeyin beni! ( herkes başka şeylerle ilgileniyormuş gibi yapar. Baji ise birkaç adım öteye daha gider ve tekrar telefonu kulağına götürür ) şimdi söyle!

(Ume) - Neredesin dedim? Buluşmamız lazım.

(Baji) - Kız arkadaşımdayım, kendisine becermekle meşgulüm! Altımda, selamı var!...

(Mikey) - Pfffff-

Dönüp arkama tekrar baktığımda Draken Mikey'nin koluna vuruyordu. İkisi de gülmeme ye çalışıyordu. aynı şekilde diğerleride. Tekrar önüme döndüm.

(Ume) - Senin kız arkadaşın yok Kei!

(Baji) - Belki de var, nerden bilyorsun?

(Ume) - İğrenç şakalar yapmayı bırak! Buluşmamız lazım! Kırk kere söylettin.

(Baji) - Nedeni söyle bende ona göre söylerim. Pek tekin bir yerde değilim çünkü.

(Ume) - Senin yüzünden teyzemden azar işittim! (baji'nin annesinden bahsediyor) ... Pardon, sadece o da değil! Bana randevu ayarladığın çocuk hakkım da da konuşacağız!

(Baji) - Bu mu yani!? Ben de bir şey zannettim!

(Ume) - Çok konuşma seni rapumzel kılıklı! İkimizin evinin arasındaki parkta buluşalım! Senin nerede olduğunu söyleyeceğin yok. Bir saat sonra orada ol!

Suratıma kapattı!

Annem neden Ume'yi azarladı ki?...
Neyse ne... O Saro denen puşt kesin bir pot kırmıştır.

卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin