Selammmm
Ben de de hikayeye başlamadan konuşma hastalığı başladı galiba. Sadece burada konuşup bıraksam neyse ama sonda da konuşup beyninizi şişiriyorum. Kusura bakmamyın.
Neyse!
NASILSINIZ CANCİĞERKUZSARMALARIM ?!
Sizi kıramadım çok ısrar ettiniz. Nerdeyse bir çok bölümün sonunda sizden istek istedim belki güzel bir romantik sahne önerirsiniz de tatlış tatlış bölümler çıkartırım sonra mamsum masum kitabı bitiririm diye düşündüm ama büyük bir çoğunluğunuzun ağzından tek bir ses yükseldi.
Eh artık ne olduğunu tahmin edersiniz.
O çok istediğiniz malum bölüm bu bölüm.
Neyse keyifli okumalar.
Umarım çok utanç verirci veya tuhaf bulmazsınız. Baya çabaladım alışık olmadığımdan.
İtirafta bulunayım, Hiç okumayıp izlemediğimden değil böyle şeyleri. Sütten çıkmış ak kaşık değilim yani.😄😁😆😅🤣 ben de zamanında çok baktım ama yazmak ile okumak bambaşka şeyler.
Birazcık... çok çok çok azıcık aşırı olmuş olabilir veya cozutmuş olabilirim... hani sonuçta baji dominat, sert felan ya... işte bende o bakımdan...
Neyse okuyunca anlarsınız.
Yazım yanlışı veya başka bir şey varsa rica ederim söyleyin ben kontrol etmeme rağmen gözden kaçırabiliyorum.
Eee bir de şey... çok cringe bir yer olursa onu da söyleyin düzleteyim. Yapıyoruz bari tam düzgün olsun... 😅
Ben sizi artık bu malum bölümle başbaşa burakayım.
Keyifli okumalar.
Ume:
Kei'nin kapısını çaldım. İçeriden gelen boğuk bir sesle:
(Baji) - gir!
Kapı aralığından kafamı içeri sokup baktığımda kei'nin pencereyi açmış, sigara dumanını pencereden dışarı üflerken gördüm.Odayı sadece pencereden giren ay ışığı aydınlatıyordu.
İçeri gidim.
(Ume) - sıkıntısı olan insanlar sigara içerler.
Dirseklerini penceredeki korkuluklara yaslamıştı. İşaret parmağı ve orta parmağının arasına aldığı sigarayı dudaklarına götürürken diğer elinde de sigara kutusu vardı. Ben de pencerenin hemen yanında yere oturdum. Sırtımı duvara yaslayıp dizlerimi önümde topladım.
Bir nefes daha sigaradan çekti ve üfledi.
(Baji) - benim sıkıntım yok.
O dışarıyı seyrederken ben onu seyrediyordum. Gece esintisinden dolayı hafif dalgalanan saçları tüylerimi ürpertecek kadar çekiciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)
Fiksi PenggemarTerk edilmiş bir arazide, hurda arabalarla dolu bir yerdeyim. Etraf Karanlıktı ancak çevremdekileri çok iyi seçemesemde ne olup olmadığını görebiliyordum. Buradan bir an önce kurtulmak için koşup duruyorum. Ama ne yaparsam yapayım aynı yerde dönüp...