Ume :
Bu sabah okulun bir kaç saatlık dersini asmak zorunda kaldım. Kuzenim bir süre benimle beraber kalmaya gelecekti. Yaz tatili için. Aslında yaz tatiline hala süre vardı ancak erken gelmeye karar vermiş. Bir çok hocasıyla konuşmuş ve sınavlarını erkenden verip gelmiş. Neden gelmek için bu kadar acele etti bilmiyorum. Kuzenim biraz vurdumduymaz birisidir. Ailesiyle de pek anlaşamaz. Muhtemel o yüzden erkenden geldi. Yine ailesiyle bir sıkıntı yaşamıştır.
Gerçi... Benimde onunla çok anlaşabildiğim söylenemez... Aslında fena bir ilişkimiz yok ama bazen kendi bildiğini okuması ve bunu yaparken çevresindekileri umursamayışı sinir bozabilyor. Eğer o bir karar aldıysa ve o karadan memnunsa ne olacağını veya çevresindeki insanların bundan nasıl etkileneceği umurunda olmaz. Biraz bencil bir yapısı var.
(kuzeni böyle bir gibi düşünün)
Kei de onunla çok yakın sayılmaz. Sonuçta bizim baba tarafı kuzenimiz ve bu yüzden onun sadece yüzünü bilyor.
Uçağın inmesin hala yirmi dakika felan vardı. Aslında gecikeceğim korkusuyla biraz erken gelmiştim.
Bir süre sonra Telefonum çalmaya başladı. Kuzenim arıyordu.
(Ume) - yuri! İndin mi?
(Yuri) - İndim neresin?
Yuri'ye hava alnında bir yer tarif ettim ve orada buluşalım diye anlaştım. Gittiğimde anlaştığımız gibi orada görmüştüm. Yuri bana doğru yürürken ben de ona doğru yürüdüm ve ortada karşılaştık. Ortada buluştuğumuzda yuri bana sarıldı.
(Yuri) - Ume nasılsın?
(Ume) - İyiyim teşekkür ederim... Sen?
(Yuri) - Bende fena sayılmaz!
Yuri'yi alıp eve gittik. Yol boyunca klasik konuşma ve sohbetleri yaptık. Eve gidince bir süre daha sohbet edip hasret giderdikten sonra ben okula gitme mecburiyetindeydim Yuri de benimle gelip biraz doşamak istediğin söyledi.
Çantamı alma gereği duymadım çünkü okula geç gideceğim ve işleyeceğimiz çok ders kalmamıştı. Elime sadece bir kaç kitap aldıktan sonra okuluma doğru yürümeye başladık.
Okula istemesem bile uğramak zorundaydım çünkü Kei'ye sözüm var. Ona ders anlatmalıyım. Tek kaldığı ders matematik onu da halledersek bir üst sınıfa sorunsuz bir şekilde geçecek.
Okuluma çok az bir mesafe kala uzun boylu bir adam bana çarpmıştı ve kitaplarımın yere düşmesine sebep olmuştu. Öküzün önde gideni olduğunu söyleyemem çünkü kitaplarımı toplamaya yardım etmişti.
(?) - kusura bakma.
(Ume) - daha dikkatli olsaydın özür dileme mecburiyetinde kalmazdın.
Tersledim çünkü bu aralar gerçekten gerginim. Yuri 'n gelişinin üstüne bir de bu tam oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)
FanfictionTerk edilmiş bir arazide, hurda arabalarla dolu bir yerdeyim. Etraf Karanlıktı ancak çevremdekileri çok iyi seçemesemde ne olup olmadığını görebiliyordum. Buradan bir an önce kurtulmak için koşup duruyorum. Ama ne yaparsam yapayım aynı yerde dönüp...