3 ağustos, festival gecesi~
Ume:
(Yuki) - Aranızı düzeltebilmenize çok sevindim.
Festivale yu-chan ile beraber gelmiştim. Yağmur yağmaya başladığında festivali tamamen dolanmıştık. Şimdi ise şemsiyelerimizi alıp biraz yürüyüş yaparken sohbet ediyorduk. En son Kei ile tarıştığımızdan bu yana yu-chan ile hiç konuşamamıştık. Barşıtığımızı ve çıkmaya başladığımızı ona anlatmıştım.
(Yuki) - Peki ya Miya?... Konuşmayacak mısın onunla bir daha?
(Ume) - (iç geçirir) Her ne kadar Kei'ye gidip olanları anlatmış ve yalan söylemek zorunda kaldığını söylese de ona kızgınım. Keşke en baştan doğruları söyleseydi... Onu affettim ancak Yaptığını asla unutmayacağım. Bir kere dersimi aldım ben.
(Yuki) - Anladım... (telefonunu çıkartıp saatine bakar) saat geç olmaya başlamış. Ben çok geçmeden eve gideyim.
(Ume) - Tamam, yakın zamanda yine görüşürüz.
Yu-chan bana tatlı gülümsemesiyle veda edip yollarımız ayırdık.
Aslında festivale Kei ile gelmek isterdim ama son zamanlarda çete işleri biraz karışık olduğu için pek uyuyamıyordu. Malum, Pah-chin'in hapse girmesiyle olan bu karmaşa normal. Toman ikiye bölünme eşiğine bile geldi. Neyse ki çok uzamadan olaylar yoluna girdi.
Festivale Kei beraber gitmeyi teklif ettim ancak yorgun olduğu için çok ısrar da etmedim. O kadar yorgundu ki gün boyu uyumuştu. Olaylar yeni yeni duruluyordu çünkü.
Festivale Emma-chan , Hina-chan ve Yu-chan ile beraber gelmiştim. Sonrasında herkes ayrıldı tabi. Hina-chan beni ayak üstü, sevgilisi Takemichi-kun ile tanıştırmıştı. Kibar bir çocuğa benziyordu ve açıkçası Hina-chan ile de çok yakışıyorlar. Emma-chan Draken-kun ile vakit geçirecekti.
Emma-chan keşke Draken-kun'a duygularını itiraf edebilse. Sadece bir saat festivale gidebilmek için onun hazırlanmasını beklerdik. Şikayetçi de değilim aslında. Sonuçta Draken-kun'a güzel gözükmek istiyor... İstiyor da Draken-kun Emma-chan'ın Duygularının farkında mı acaba?
Ekibin gruplara ayrılmasının üstünden birkaç saat geçmişti.
Eve gitmek için yürürken ilerideki bir park alanında bir karmaşa olduğunu gördüm.
Ben mi yanlış görüyorum yoksa oradaki kişi
Emma-chan mı?duyduğum sesten sonra Emma-chan olduğuna emin oldum.
(Emma) - PEH-YAN! DRAKEN'E ARKADAN SOPAYLA SALDIRDINIZ VE ÜSTÜNE YETMİYORMUŞ GİBİ BU KADAR İT TOPLAMIŞSIN! SEN KENDİNİZE ADAM MI DİYORSUN !?
Ne? Draken-kun'a neden saldırıyorlar? Üstelik Peh-yan mı saldırıyor? Emma-chan'ın sesi endişeli gelmişti.
Adımlarımı hızlandırdım ama yukata giyindiğim için koşmak zordu.
Nihayetinde otoparka gelmiştim ve emma-Chan'a arkasından gelirken seslendim. Dönüp bana baktı. Gözleri dolmuştu.
(Emma) - Ume! Lütfen sarıl bana, çok korkuyorum!
Emma-chan alçak ve titreyen sesiyle konuştuktan sonra bana sığınırmışçasına yaklaşınca ona sarıldım.
Etrafa göz gezdirdiğimde draken-kun nefes nefeseydi ve başından yaralanmıştı. Mitsuya-kun ve takemichi-kun da buradaydı.
Bana sarılılan Emma-chan'a bakıp;
(Ume) - Neler oluyor Emma-chan?
(Emma) - (alçak ve endişeli bir tonda) Peh-yan geldi. Draken'e seslendi ve arkasından saldırdılar. sonra elli kişi daha geldi ve bir anda kavga etmeye başladılar. Pah-chin'in şu anki durumundan hoşnut olamadıkları için yapıyorlarmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)
Hayran KurguTerk edilmiş bir arazide, hurda arabalarla dolu bir yerdeyim. Etraf Karanlıktı ancak çevremdekileri çok iyi seçemesemde ne olup olmadığını görebiliyordum. Buradan bir an önce kurtulmak için koşup duruyorum. Ama ne yaparsam yapayım aynı yerde dönüp...