💚Kuzen

452 32 454
                                    

Ume :

(Miya) - Umeeeee~bana matematik anlatacaksın değil mi? Lütfen~

(Ume) - (güler) Tamam anlatacağım dedim ya!

Miya kocaman gülmseyip bana sarıldı.

(Miya) - Sen biriciksin !

Okul çıkışıydı. Yavaş yavaş gün batımı yaklaşırken kızlarla beraber eve dönecektik ama hala okul koridorlarını yürümeyi bitirmemiştik.

(Baji) - Chifuyu zorlama, Olmuyor!

Bu sesi tanıyorum... Güldüm ve sesin geldiği yere döndüm. Kei'nin olduğu sınıfın önünden geçiyormuşuz. İçeri kafamı sokup baktım.

Kei sırasında oturuyordu. bağladığı saçını çözdü ve sıkıntılı bir şekilde saçlarını karıştırmaya başladı. Chifuyu-kun ise onun ön sırasına oturmuş ve arkasına dönmüş bir şekilde kitapta bir şeyler çözmeye çalışıyordu. Kei beni Farkedince gülümsedi.

(Baji) - Kuzen!

Kei gelmemi işaret etmişti. Kızlara döndüm.

(Ume) - Beni birkaç dakika bekler misiniz?

İkisi de onaylayınca sınıfa girdim. Kei ve Chifuyu-kun'nun oturdukları sıraya yürüdüm. Yanlarına giderken ;

(Ume) - Ne yapıyorsunuz?

Yanlarına vardığımda Chifuyu-kun oflayıp elindeki kalemi kitaba çarparak bıraktı.

(Chifuyu) - Matematik problemi! Matematikten nefret ediyorum!

(Baji) - (kinayeyle ve aksi bir tavırla) Ben hepsini çözebildiğim için sana çözdürüyorum değil mi Chifuyu?! Fantazim var!

(Ume) - Yapamadınız anlaşılan.

Kei Chifuyu-kun'nun bıraktığı kalemi aldı ve kitabı bana doğru çevirip kalemi gülümseyerek bana uzattı.

(Baji) - (soruyu kalemle işaret ederek kalemi Ume'ye uzatır ) Bu soruyu bize Ume anlatacak. Öyle değil mi kuzen?

Kei işini bilyordu. kaşlarını kaldırıp gülümsedi. Her işi düştüğünde bu ifadeye bürünürdü ve o çete işleriyle uğraşan sert Keisuke Baji'den eser kalmazdı.

Soruyu bir süre inceledim.

(Ume) - Hımmm... Gerçekten zor bir soruymuş.

(Baji) - Çözecek misin?

(Ume) - Çözerim... ama bir şartla!

(Baji) - Ne istiyorsun?

Gülümsedim.

(Ume) - Sizin şu çeteden, birinci bölüktendi sanırım... kızıl saçlı ve yakışıklı bir çocuk var! Benim için randevu ayarlar mısın onunla?

(Chifuyu) - Ne?!

Chifuyu-kun şaşkın şaşkın bize bakarkenki tepkisiyle anlık olarak ona baktım ve tekrar Kei'ye baktım. kaşları çatıldı ve göz devirip iç geçirdi.

(Ume) - Yarına ayarla ama! okuldan 2 saat sonra olsun. Eve uğrayıp hazırlanmam lazım. Okulun önünden alsın beni.

Kei beni sinir etmek istermişçesine yapmacık bir şekilde gülümseyerek konuştu.

(Baji) - eh... o süre zarfı içerisinde anca makyajını yapar, anca o makyajla palyaçoya dönersin.

Cidden sinir oldum. Gülen yüzümü ciddileştirdim.

(Ume) - Peki... Size soru çözmede başarılar dilerim!

Dönüp gidecekken Kei elimi nazikçe tuttu ve beni durdurdu.

卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin