Ume:
En son kızlar da gittikten sonra Kei ile sadece benim kaldığımı farkettim.
(Baji) - Hadi seni eve bırakayım. (motoruna biner) atla!
Motora bindim ve ellerimi onun beline sıkıca sardım. Kei motoru çalıştırdı. Yaklaşık 10-15 dakika sonra beni evimin önüne gelmiştik.
(Ume) - Teşekkür ederim Kei.(motordan iner)
(Baji) - Teşekküre gerek yok... İyi geceler.
(Ume) - Sanada...
Motordan indikten birkaç adım sonra Kei konuştu.
(Baji) - birileri bir şeyler unuttu galiba!
Arkamı dönüp baktım. Kei suratını asmış ve yüzünü yana çevirmiş yanağını bir parmağı ile işaret edermişcesine kaşıyordu. Yanağını öpmemi işaret ettiğini anlamıştım. Attığım birkaç adımdan geri döndüm ve yanağına bir buse kondurdum.
Dudaklarımı yanağından ayırduğımda diğer yanağını çevirdi. Gülümsedim ve göz devirip diğer yanağını da öptüm. Dudağımı yanağından uzaklaştırdığımda...
(Baji) - tekrar öp!
Ne kadar uzayacak bu acaba?
Yanağına tekrar eğildiğim esnada Kei kafasını hızla çevirip dudağıma bir buse kondurdu.
Ben bu ani hareketine şaşırmıştım. Yapmacık bir sinirle gülümsedim ve omuzuna hafif bir yumrukla vurdum.
(Ume) - Fırsatçı seni!
(Baji) - Beni dudağından öp deseydim utanıp yapamazdın.
(Ume) - nerden biliyorsun utancağımı?
(baji) - şu anki suratından biliyorum. Yüzün kıpkırmızı oldu.
Tamam... Birazcık utanmış olabilirim ama bu elimde olan bir şey değil. Mutluydum açıkçası.
(Baji) - sana yeni bir lakap buldum ... (alayla) domates.
(Ume) - (yapmacık bir tiriple gülümser) gıcık.
Arkamı dönüp apartmana ilerledim.
Yaklaşık 10-15 adım sonra apartmanın merdivenlerini önündeydim. Ben apartmanın merdivenlerinden kendi daireme çıkacaktım ama Kei hala bekliyordu.
Arkamı dönüp baktım. Beni ciddi bir ifadeyle baştan aşağı süsüyordu.
Gecenin geç saatinde yüksek sesle bağırmak için elimle gitmesini işaret ettim ama o tam tersini yaptı. Motoru durdurdu ve yanıma gelip:
(Baji) - Neyin var?
(Ume) -... Ne, anlamdım?
(Baji) - sendeliyorsun... Neyin var?
Cidden o kadar mı belli oluyor? Aslında çok belli etmiyorum diye düşünüyordum.
(Ume) - Takunyamın ipleri biraz sıkı sadece. Ayağım biraz yara oldu sanırım.
(Baji) - Hımmm... Gel yukarıda bakalım o zaman ayağına. Yara olmuşsa sar-
(Ume) - NE?!
Farkında, olamadan ağzımdan çıkan yüksek sesten utandığım için ağzımı kapadım.
B-bi-bi-bir saniye... K-Kei... Kei evime mi gelecek?... Dizilerde bu işin sonu hiç iyi yerlere gitmez ama...
Kei benim verdiğim tepkiden dolayı şaşkın şaşkın bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)
FanficTerk edilmiş bir arazide, hurda arabalarla dolu bir yerdeyim. Etraf Karanlıktı ancak çevremdekileri çok iyi seçemesemde ne olup olmadığını görebiliyordum. Buradan bir an önce kurtulmak için koşup duruyorum. Ama ne yaparsam yapayım aynı yerde dönüp...