Ume:
(Ume) - (iç geçirir) KEİ HADİ GEÇ KALACAĞIZ !
Kei sabah geç uyanmıştı bu yüzden birazcık gecikmiştik. Kei beni bırkmak istemdi bu yüzden onu bekliyorum ama böyle olacağını bilseydim kendim giderdim.
(Baji) - geldim işte ! Ne bağrıyorsun ?
(Ume) - üffff! hadi ayakkabılarını giyin bana laf yetiştireceğine.
Teyzem mutfak kapsından kafasını uzatıp:
(Ryoko) - bir şey yemden mi gideceksiniz?
(Ume) - hayır (imayla bajiye bakıp ) biraz daha oylanırsak geç kalırız.
Kei doğrulup dik dik suratıma baktı.
(Baji) - ima edeceğine yüzüme söylesen sen her şeyi !
(Ume)- karşımdasın ya ! (Alayla) duvara söylemediğime göre tabi ki sana söylüyorum .
(Baji) - ukala şey seni ! Çok konuşma yoksa benim yüzümden değil, senin yüzünden geç kalacağız.
(Ume) - ukala ....öyle mi ? ... rapunzel kılıklı!
(Baji) - patates suratlı!
(Ume) - yarım akıllı !
(Baji)- şişko!
(Ume) - şişko mu ?-
(Ryoko) - büyümediniz gitti! Çocuk gibi atışıyorsunuz hala ! Didişmeyi kesin de okuluza gidin ! Yoksa ikinizi da dayak manyağı yapacağım !
Kapıdan çıkarken Kei şakacıktan bana omuz atmıştı ve benden önce kapıdan çıktı.
Ben hızlı adımlarla onun peşinden gittin ve ona yetiştim.
(Ume) - şişko ha?
(Baji) - Ne o, tirip mi atacaksın patates suratlı?
(Ume) - (omuz silker ve bozılup başka yöne bakarak ) hiçte bile!
(Baji) - al işte (göz devirir ve Ume'nin bu tatlı haline tebessüm eder) Chifuyu bana inek diyor ama inek olan sensin. İki dakika okula geciksen ne olur sanki?
(Ume) -(Baji'nin lafına göz devirir ve kendi kendine fusıldayarak konuşur) inekmiş ...hem şişko de, hem okula gecikmeme sebep ol... ne güzel dünya.
Kei birden bire okul yolunun ters yönünde üstüme yürümeye başladı.
Yüzünde kurnaz bir gülümseme ile hızlıca üstüme yürürken ben geriye doğru adımlar atmaya başladım
(Ume) -sen ne-
Sırtımı bir duvara çarpınca sözümü yarıda kestim.
Kei kollarıyla beni kafesine aldı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
Şimdi dikkat ettim de burası bir tenha bir yer. Kolay kolay kimse bizi burda göremez.
Bilerek mi beni buraya sürükledi?
Üfff aklıma kötü kötü şeyler geliyor.
Bu kadar yakınımda olması kalbimin deli gibi atmasına sebep oluyordu. Kendimi bozuntuya vermemeye çalışarak...
(Ume) -(utanıp başka yöne başını çevirerek göz temasında kaçınır) n-ne yapmaya çalışıyorsun ? Okula geç kaldık zaten !
Kei iç gıdıklayıcı bir fısıldamayla konuştu. Oldukça yakınımdaydı.
(Baji) - aynı şeyleri bir daha söylesene... Ume-chan!~
U-ume ...-chan?
Çok tuhaf hissetirdi bu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)
FanficTerk edilmiş bir arazide, hurda arabalarla dolu bir yerdeyim. Etraf Karanlıktı ancak çevremdekileri çok iyi seçemesemde ne olup olmadığını görebiliyordum. Buradan bir an önce kurtulmak için koşup duruyorum. Ama ne yaparsam yapayım aynı yerde dönüp...