💚Yüzünü Tekrar Görmek İstiyorum

162 10 21
                                    

Ume :

Bizim çete üyeleri önümüzde, kedi aralarında şakalaşırken Emma-chan ve ben de arkalarında sohbet ederek yürüyorduk. Emma-chan beni hina-chan ile tanıştırmıştı. Oldukça tatlı ve güler yüzlü bir kızdı. Onunla buluşmamızda dönüyorduk. Emma-chan, hina-chan ile beni sürekli tanıştırmak istediğini zaten söylerdi. Eve dönerken bizim serseri ekiple de karşılaşınca beraber eve dönüyorduk.

(Pah-chin) - PEH-YAN! RAHAT DUR! İBNE KILIKLI!

peh-yan-kun her zamanki gibi pah-chin ile uğraşıyordu.

(Draken) - Bir rahat durun! Bir de sizinle uğraşmayayım!

Mikey-kun yolun yarısında uyumamaya başlayınca Draken-kun onu sırtında taşımaya başlamıştı.

(Draken) - Mitsuya! Şunlara bir bak ya!

(Mitsuya) - kızların yanında küfürlü konuşmayalım lütfen!

(Baji) - Takıldığın tek mevzu bu mu cidden Mitsuya?

(chifuyu) - Baji-san! Geçenlerde bahsettiğim mangayı okudunuz mu?

(Baji) - Ah! Evet cidden çok iyiydi! Devam serisi ne zaman gelecek?

(Mikey) - (uyuşuk bir şekilde) canım doryaki çekti... Doryakiii~... (horlar)

(Draken) - Mikey, hiç sırası değil...

(Pah-chin) - PEH-YAN! GEL LAN BURAYA! (peh-yan'ı kovalamaya başlar)

Biz onların bu karmaşık ama komik hallerini sadece kıkırdamak izliyorduk. Herkes ayrı bir dünya...

Kei chifuyu-kun ile sohbet erken bir anlığına dönüp bana bakmıştı. Hiç kimse görmeden bana tek gözünü kırpınca gülümseyerek karşılık verdim. O da gülümseyip tekrar chifuyu-kun ile sohbetine dönmüştü.

Ekipten şimdilik kimseye çıktığımızdan söz etmeyeceğini söylemişti. Sadece chifuyu-kun'a söylemiş. Neden söylemek istediğini tam mânâsıyla çözemesem de çok takılmadım. Herkese duyurmak gibi bir dedim yok sonuçta. Ama Emma-Chan'a söylesem fena olmaz... O benim yakın arkadaşım sonuçta.

(Ume) - Emma-chan, sana bir haberin var.

(Emma) - Ne haberi?

(Ume) - Söyleyeceğim ama aşırı tepki vermek yok... Söz mü?

(Emma) - O derece büyük bir haber mi?

(Ume) - Söz mü dedim!?

Emma-chan koluma girip bana iyice yaklaştı ve kulağını benim ağzıma yaklaştırırken söz verdi.

(Ume) - Kei ve ben çıkıyoruz.

(Emma) - NE!-

Ben bağırmasıyla refleks olarak elimi Emma-chan'ın ağzına bastırdığım da bizimkiler şaşırmış bir şekilde bize baktığın farkettim. Emma-chan elimi ağzından çekip utanarak ;

(Emma) - Ehehehehe... Şeyyy... Çok istediğim bir çanta vardı ama mağazada kalmamış.... Ehehe... Ehehehehe.

Herkes tekrar önüne dönünce emma-chan koluma heyecanla tekrar sokuldu.

(Emma) - (fısıldayarak) ne zamandan beri?

(Ume) - Bir kaç haftadır.

(Emma) - Nasıl oldu peki?... Kim itirafta bulundu? Ne dediniz birbirinize?

(Ume) - Çok uzun hikaye. Yanlız olduğumuz zaman anlatırım.

(Emma) - (gururla) Ben anlamıştım zaten biribirnize karşı bir şeyler hissettiğiniz. En başta senin inkâr edişlerinden belliydi zaten.

卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin