💚Yanındaki insanlara ihanet etmene deydi mi ?

128 11 3
                                    

Ume:

Oraya geldiğimde tereddütsüz içeri girdim. Büyük bir ihtimalle de Hanma'yla karşılaşacağı emindim. İçeri girer girmez ciğerlerimi havasızlık ve sigara kokusu bastı.

Walhalla üniforasını giyen bir yığın adamın arasından hanma'yı ararken bir gerizekalı bana laf attı.

(?) - ne o güzelim? Yolunu mu kaybettin?

Belasını mı arıyor? Birileriyle kavga etmek neyse ki benlik değil.

(Ume) - canına susamadıysan bana liderini göster.

Adam bana yaklaşmaya başladı. Benden çok az bir farkla uzundu.

(?) - biraz eğlendikten sonra sana istediğin verebilirim, ne dersin?

Eli bana uzandığı kolunu hızlıca kaptım ve ters çevirip ayağına hızlıca çelme takıp yere devirdim. Sanırım kolu kırıldı çünkü yüksek sesle çığlık attı. Yüzüne yerdeyken sağlam bir tekme geçirdiğimde herkes bana hayretle bakıyordu.

Ben soğuk kanlılığımı bozmadan,  yerde serdiğim herifin sırtına ayağımı sertçe baştım ve kalkmasını engellerken aynı zamanda acı içinde inlemesine sebep olarak konuştum. Zaten kalkmaya mecali kalmayıp, kendisi hemen direnmeyi kesti.

(Ume) - liderinizin nerede olduğunu 
söyleyecek misiniz yoksa daha fazlasını isteyen var mı?

(Hanma) - ben burdayım güzelim!

Arkama dönüp baktığımda Hanma ile karşılaştım. Oturmuş sigarasını içiyorken bana iğrenç gülümsemesiyle baktı.

(Hanma ) - çok mu özledin beni sexsi şey?! O yüzden mi geldin? Keşke zahmet etmeseydin. Ben akşam evine gelirdim.

Çete üyeleri sesli bir şekilde güldü.

Daha da çirkin ve pis konuşuyor. Neden yaptığını bilmem ama bilerek bana karşı böyle konuştuğu ortada.

Aklınca sıra intikam mı alıyor yoksa?

(Ume) - Keisuke nerde?

(Hanma) - yapma ama böyle... Beni hiç mi özlemedin?

(Ume) - Keisuke nerde dedim!

Görüş alanım dışındaki birisinin kıkırdayışını duydum. Dönüp baktığımda gördüğüm manzara karşısında şoka uğradım.

Kazutora?

Kazu-kun da mı Walhallaya... Bir saniye, Kazu-kun ne ara hapisten çıktı?

Kazu-kun parmaklarını çerçeve şekline getirip içinden bana bakarken Hanma ile konuştu.

(Kazutora) - şu an karşımda tam bir dişi Keisuke Baji görüyorum. 

Cidden çok değişmiş. Eskisi gibi değil. Stabil bir ses tonunda konuştum.

Halbuki kei bana sürekli kazu-kun'un iyi olduğunu ve hiçbir şeyi bilerek yapmadığını söylerdi.

Onun dışında da çok onun hakkında konuşmayı sevmezdi. Hemen modu düşer ve onun için üzülürdü. Tanımadığım insanların yanında ona kazu-kun demek yanlış gelmişti.

(Ume) - senin bu pislik heriflerle ne işin var kazutora?

(Hanma) - (ciddiyetsiz bir ifadeyle) aaaa~ayıp oluyor ama...

(?) - ne dediğine dikkat et seni sürtük!

Arkama dönüp bakama ihtiyacı bile duymadım çünkü sesini duyurarak gelecek kadar gerizekalıydı her kimse gelen.

卍Tokyo Revengers 💚 Erik Çiçeği 💚Baji x Oc (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin