Încercările vieții
„E greu să trăiești departe de rău, dar și mai dificil să încerci să-l învingi"
Totul dispăruse. Lumea mea spirituală, cea fizică și-atât de prezentă în viețile noastre, a oamenilor. Totul. Tot ceea ce căpătase culori, nuanțe, forme și semnificații diferite o dată cu cunoașterea lui, acum obținea doar note de alb, gri și negru.
Mi-a trebuit o vară ca să mă îndrăgostesc de o iluzie și o singură clipă pentru a înțelege cât de mult greșesc. Ce mult greșisem când l-am acceptat în viața mea. Nu-mi puteam explica de ce am fost atât de naivă, credulă și bună ca un copil cu cineva ce nu merită nici măcar atenția mea, dară-mite iubirea, căldura și sprijinul meu.
Fusesem dezamăgită de-atât de multe ori în viață, încât credeam că mi-am învățat lecția. Dar, el a știut cum să desfacă fiecare nod din viața mea doar pentru a-i da o linie fină, subțire și minunată, creionând peste aceasta poezii, cântece și aspirații înalte și frumoase. Mă refăcuse om, în ciuda faptului că-i povestisem deja totul.
Mă destăinuiam lui, deși era doar un străin. Îi povesteam trecutul, prezentul și visele mele de viitor, iar el în schimb mă făcea să mă simt liberă. Deși, eu eram deja de ceva vreme. Visam din nou cu ochii deschiși chiar dacă îmi interzisesem acest lucru din pricina problemelor din viața personală, iar el îmi spunea că ce îmi transmite este pozitiv. Trebuie și pot să am încredere în el. Și iată unde m-a condus rezultatul propriilor mele alegeri.
Internetul nu ne-a unit doar prin prisma mesajelor, ci și prin emoția trăirilor fiecărui moment în care discutam deschis și mă făcea să simt de parcă ne știam deja din totdeauna. Și în ciuda faptului că mai avusesem câteva mici supărări datorită persoanelor cunoscute online, totuși el reușise să șteargă acele decepții emoționale, umplând astfel nu doar golurile lăsate de acei oameni, ci și pe cele existente de-o viață deja în interiorul meu despre care fie uitasem, fie încetasem să le mai observ.
CITEȘTI
Definind Iubirea
Romance* Dragoste // Emoții // Ficțiune * Timpul poate vindeca, dar și răni. Asta a înțeles din secunda-n care viața, sau poate chiar ea însăși a decis să-și ia destinul în propriile mâini și să nu mai permită nimănui să îi dicteze viitorul. ...