Yeni çalışmaya başladıgım magaza çanta ve ayakkabı magazasıydı. Çalışmaya başladım da ilk hafta biraz zorlandım bilmedigim bir sektördü yavaş yavaş alışmaya başlamıştım iş arkadaşlarıma magazaya zaten alışveriş merkezindeydi ortama hakimdim :) güzel güzel çalışmaya başlamıştım yine işe gidip geliyor iş çıkışı arkadaşlarla yorgunluk kahvesi içmeye gidiyor bazende arabalara atlayıp merkezden biraz uzak olan sahile gidiyor biralarımizı votkalarımızı alıp kafa dagıtıyoduk :) :) zaman böyle gecip gidiyordu. Bu süre zarfında biriyle tanıştım tabi arkadaşımın vasıtasıyla o kişide avm çalışan arkadaşımın erkek arkadaşının kardeşiydi beni facebookta görmüş gözlerimden etkilenmiş :) arkadaşımın ısrarlarına dayanamayıp tanıştım herşey güzeldi görür görmez kalbim yerinden çıkacaktı heyecandan karnım ağrımaya ellerim terlemeye başlamıştı ve bir birimizin hayatına girmiştik o kadar masum o kadar güzel bir sevgiydi ki bende ki tarifsizdi sesini duymadan onu görmeden yapamıyordum.Kendisi ANKARADA ben OSMANİYE deydim :( Arada bir gelip gidiyordu zaten aileside burda yaşıyordu kendisi ANKARADA yüksek lisans yapıyordu. Günlerim bu süre zarfında işe gidip gelmekle geçiyordu yine insanlarla ugraşıyor insanlara bir şeyler anlatmaya çalışıyordum. Ama var ya en zor iş insanlarla uğraşmak onlara bir şeyler anlatmak güzel bir dille bir şeyler sunmak çok zor. Bir şey begenmezler kararsızlar hele bazıları var sanki üç kuruşluk paralarıyla bizi satın alıyorlar bizi küçük görüyorlar ne kadar siniz bozucular sanki kendileri padişah torunu uyuzlar, bazıları ise o kadar anlayışlı o kadar iyi müşteriler ki keşke hep böyle müşterilerimiz ollsa diyoruz. İş yerimde bir senem dolduktan sonra bir hafta yıllık izinime çıktım. Okulum için tekrar KONYA ya gidecektim fakat ilk önce ANKARAYA gitmeyi düşünüyordum sevdigim adama süpriz yapacaktım :) arkadaşıyla daha önceden konuşup herşeyi ayarlamıştım yola çıkacagım gün iş yerimden erken çıkıp arkadaşlarımla alışverişe çıkmış bir kaç parça bir şeyler aldıktan sonra gece yola çıkacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
Short StoryMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...