Yorucu bir yolculugun ardından evime gelmiştim. Duşumu alıp güzelce kendimi uykunun kollarına birakmiştim uyuyup iyice dinlenmem lazimdi çünkü sabah erkenfen kalkip iş başı yapacaktım. Güzelce uyuyup dinlendikten sonra sabah hazirlanip işe gittmiştim aslinda hiç çalişasim yoktu ama mecburdum. İşe gidip geliyordum arkadaşlarimla vakit geciriyordum her zamanki gibi yine insanlarla ugraşıyor sinir krizleri geciriyordum. Bu arada erkek arkadaşımla herşey yolunda gidiyirdu. Fakat bu 9 ay kaldigimiz süre içerisinde kendi kendime söz vermiştim benden saçma sapan bir neden için ayrilmişti ki ben onunla beraberken kimseyle konuşmuyor kimseye bakmiyordum aldatmak aklimin ucundan bile geçmemişti. Ama intikam almam lazımdi içim anca o zaman rahatlicakti. Bir çogunuz bilirsiniz belki ZELLO diye bir program var telsiz şeklinde kanallar var facebook , instagram vb şeyler gibi buda onlara benziyordu. Bu kanalda takilirken biriyle tanışmıştim OSMANİYE li FAKAT ANKARA DA çalişiyordu. Konuştugumuz süre zarfinda erkek arkadaşimla daha barişmamiştik ve bu kişiyle normal bir arkadaş olarak konuşmaya devam ediyorduk. Ben erkek arkadaşimla bariştiktan sonrada konuşmaya devam ettik fakat aklimda bu kişiyi hayatima alma gibi bir düşüncem yoktu. Bir süre görüşmedik hiç ummadigim bir anda mesaji geldi şaşırmıştım BANA NERDE OLSAN BULURUM SENİ diyerek msj göndermişti msjin kimden oldugunu algilamaya çalisirken onun oldugunu anladim ve yibe konuşmaya devam ettik. Beni hiç görmemişti ve ben işte oldugum bir gün avm ye gelecegini nerde çalıştigimi sordu bende söylemedim. Söylemememin nedenide eniştesi bizim magzadan ayyakkabi almiş fakat ayagini rahatsiz ettigi için kaliba göndermişti ben sinyali aldiktan sonra ona sen işlerini hallet ben nerde çaliştigimi söylicem diyerek buna msj attim ama biliyodum ki o haberi olmadan bizim magzaya gelecekti :) :) depodan çıkıp ön tarafa geçtim ve onun gelmesini bekledim kapidan girmesiyle o şaşkin bakişlari üzerimde geziyordu :D Çok dadlıydü ya. Neyse ayak üstü konuştuk ve magzadan çikip gitti. Tam bayram zamani o kadar kalabaligin ve yorgunlugun üstüne beyefendiyi kahve içmeye davet etmiştim zatı muhterem ricami kirmayip gelmişti kahvelerimizi içiyor bir yandanda hoş bir muhabbet ediyorduk. Bir gün sonrada yine iş çikişi beraber denize gitmiştik ki o anda benim duygularimin degiştigini hissetmiştim. Aradan bir kaç gün gecmişti ve buna duygularimdan bahsetmiştim tabi aldigim cevap daha erken oldugu yönündeydi ama o sirada da hayatimda 9 ay beni bekletip hiç bisey olmamiş gibi geri gelen sevgilim vardi. Aman artik hiç bir şey umrumda degildi zaten. Bütün bu olanlar ben arkadaşımın dügününe KONYA YA gitmeden önce gerçekleşmişti. Hatırlarsaniz diger bölümde KONYADAN ANKARAYA geçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
Storie breviMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...