HERŞEYİ SİLDİM

67 5 0
                                    

Kanalda kızla konuştuktan sonra anlamsiz bir şekilde içim rahatlamış kendimi gayet huzurlu hissediyordum. Kızla olan konuşmaları çalıştigim yerdeki samimi oldugum bir iki arkadaşa dinlettim ve aldigim tepkiler benim verdigim tepkilerle ayniydi.Neyse o günden sonra kendimce kararlar aldım ve hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. Dostlarım ve ailem hariç kimseye iyi niyetli olmayacaktım. Facebooku instagrami zelloyu tangoyu falan herşeyi sildim numarami degiştirdim kendimi artik tek birakmiştim. Olmasi gerekenler zaten yanimdaydi olması gerekende buydu zaten ve hayatimda da kimse yok. Böyle gayet rahatim ya :) :) dert yok sıkıntı yok kafa rahat başka bişeye gerek yok. Spor salonunada yazildim hayatima birazda olsa degişiklik yaptigimi düşunüyorum, kilolu biriyim hem diyet hem spor 83 kilodan 75 kiloya düştüm ve bunun devamida olacak hedef 65 . Dostlarimla konuşuyor sohbet ediyor ailemle beraber vakit geciriyorum daha fazla yine işe gidip geliyorum insanlarla ugrasiyorum iş arkadaşlarimla beraber gül gibi gecinip gidiyoruz. Kuşlar kadar rahat ve özgür hissediyorum kendimi :) :) Zaman bu dogrultuda ilerliyor işe geliyorum eve gidiyorum dostlarimla iş çıkışı vakit geçiriyorum bazen dertlesiyorum. Bir gün gece rüyamda DELİM diye sevdigim adami gördüm kötüydü ve ortak arkadaşımız olan dostuma durumu anlattim ve aramasini nasil oldugunu ögrenmesini istedim konuşmuşlar ve konu benden açılmış beni sormuş, arkadaşımda iyi oldugumu işe gidip geldigimi söylemiş arkadaşimdan benim numarami istemiş tabi hani bunun hayatinda biri vardı diyordum ya onunlada ayrilmiş :D kız bana bunlari anlattiginda gayet normal bir şekilde tepki verdim ve dedigim şey şunlardı ; NUMARAMI SAKIN VERME EGER BENİMLE KONUŞMAK VE BAZI ŞEYLERİ DÜZELTMEK İSTİYORSA ADAM GİBİ KARŞIMA ÇIKSIN BENİM YERİM BELLİ YURDUM BELLİ UZAKTA DEGİLİM GELİRSEDE KENDİ BİLİR GELMEZSEDE ARTIK BENİM KAYBEDECEK HİÇ BİR ŞEYİM KALMADI. Bu yazdiklarimi arkadasim harfi harfine söylemiş duydukları karşısında afallamış çünkü benim sevgimden emin oldugu için hemen numarami verecgimi düşünmüştü ama o eski kız yoktu karşısında ve artik oda dahil hiç kimseye böyle davranacaktim. Arkadaşima ancak TEMMUZ ayinda gelebilecegini söylemiş bende GELİRSE EKİME GELMEZSE ........ KADAR diyerek cevap vermiştim :) :) bazen böyle agzim bozuluyor ama hep zorla agzimi bozduruyolar. Bazen sövmek çok iyi geliyor beeeee :) :) ama herşeye ragmen kalbimde bir umut kırıntısı dolanıp duruyor bir türlü silemiyorum. Bir sene beraber çalıştigim dostuma olanlari anlattim özet olarak , ikimizinde işten erken çıkışı vardı ayni alisveris merkezinde olmamiza ragmen farkli magazalarda çalisiyorduk bu yüzden arada bir molalarda denk gelirsek konusuyor veya telefonda konuşuyorduk. Bu erken çikisi firsat bilerek ikimizde avm den kendimizi disari attik çarsiya kadar yürüdük konuştuk sakin bir mekana gectigimizde kahvelerimizi söyleyip birer sigara yakip tekrar kaldigimiz yerden sohbete devam ettik o anlatti ben dinledim ben anlattim o dinledi ama ikimizde tam anlamiyla hayatimizda bir sonuca varamamistik :) :) yinede olsun içimizdekileri anlatip bir nebzede olsa rahatlamistik :) :) sonra tekrar avm ye geldik sürekli takildigimiz mekana oturduk bir arkadasimizda arkadaslariyla oturuyormuş bizde onlara katildik sohbet muhabbet gayet güzeldi. Sonra evlere dagildik.

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin