KARA BULUT

64 5 0
                                    

Evet o şahene geçen günün gecesi üstümüze tam bir karabulut çökmüştü. O evlenmiş olan piç kurusu gece benim sevdigimi arayip aramizda geçen herşeyi anlatmış ne yazik ki :( Hiç beklemezdim dedim ya sonuçta evli barklı biri benimle niye ugraşsın. Tabi ugraşır niye ugraşmasin ki kendisine vermedim ya bana benim kızlıgıma sahip olamadı ya bide en son görüsmemizde arabanin kapisini sertçe vurup ardima bile bakmadan inip gitmiştim ya zavallı kendine yediremedi bunları o yüzden uğraşıyordu. O gece telefonda herşeyi sevdigime anlatmıştım zaten bu olay 3 sene önce olan bir olaydı. Sevdigim adama anlatması yetmiyor gibi birde onun bir kaç arkadaşınada durumu anlatmış şerefsiz. Öyleydi böyleydi derken bizim aramıza haddinden fazla sogukluk girmişti eskisi gibi konuşmuyor msjlasmiyorduk ve bu durum beni yiyip bitiriyordu. O piç kurusunun dükkanini yakıp yıkmak istiyordum karısını bulup herşeyi anlatmak istiyordum fakat dostlarimin hiç biri buna müsade etmedi beni hep durdurdular aslinsa bir yandanda haklilardi. Cigeri beş para etmez şerefsiz için hiç kendimi yoramazdim. Ve bir iki ay süren kısa zaman dan sonra benim DELİM gelmişti gelmeden önce beni aramıştı. O gece bizde kalan arkadaşımı ANTEP e götürecekti fakat benim iş çıkışımı beklemişlerdi. Aileme gece çalışması oldugunu eve geç gelecegimi söyleyip ben arkadaşım DELİM ve delimin arkadaşıyla beraber iki araba ANTEP e dogru yola çikmistik. Ben DELİM le ayni arabada arkadasim ise diger arkadasla beraber diger arbadaydi. Yol boyunca hiç konuşmadik ama bu sessizligi bozmamiz gerekiyordu ve beklenen hamle DELİM den gelmişti konuşmaya başladik bu süre zarfinda ANTEP e yaklaşmıştik. Ben sinirlerime hakim olamayip bagirmaya ve bir yandanda aglamaya baslamiştim. Ani bir firenle kendime geldim arabadan inip arka arabadaki arkadasimi yanima gönderdi ve bir çok şeyi arkadaşim açiklamişti. Biz ayrildigimizda bir kizla evlenecegim diye tutturmuştu anlam veremiyordum. Arkadasimla konuştuktan sonra biraz daha sakinleşmiştim fakat yine ikimizde konuşmuyorduk. ANTEP e vardigimizda arkadasimin evine gelmiştik , hava soguk oldugu için eve gecip çaylarimizi içmeye başladik birazda olsa ısınıp kendimize gelmiştik. Çaylarimizi içerken sohbet muhabbet gayet güzeldi DELİMİN bana yaklasimida gayet sıcakti. Çaylarimiz bitti tekrar disari cikip arabalardaki eşyalari indirmeye başladik çok eglenceliydi :) bana agir eşya tasimamam icin kiziyordu beni önemsiyordu derken eşyalari indirdik eve yerleştirdik biraz daha sohbetten sonra tekrar yola çikma vakti gelmişti ki diger arkadasin gözünden uyku akiyordu ve benim arkadaşim yolda bir sıkıntı olacagindan korkup tekrardan bizimle OSMANİYE ye gelmişti. Yolda gelirken kız kardeşim aramişti onunla konuşurken yemek muhabbeti gecince bir den açiktigimi hissetmiştim :) OSMANİYE ye girdigimizde aciktigimi söyledigimde DELİM ne yiyecegiz diye bana bakarcasina bir bakiş attiktan sonra paça içmek istedigimi söyledim :D paçaya bayilirim yaaaaaa :) neyse açik bir yere gidip paçalarimizi içtikten sonra beni eve biraktilar. Zaten sonrada DELİM ANKARAYA dogru yola cikacakti. Ben herşeyin düzeldigini sanmiştim ama öyle degilmiş. Iki gün sonra facesine baktigimda evlenecegim diye tutturdugu kizin annesinin ve kendinin ayni karede oldugu fotografi görmemle neye ugradigimi şaşirmiştim daha iki gün önce benim yanimdaydi elimi tuttu gözlerime bakti :( :( aradigimda daha henüz hiç bir şey düzelmedigini söyledi peki bu neydi ya ney .............

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin