Biten bir ilişkiyi kesinlik kazandirarak bitirmiştik. Artik hayatimda biri vardi zaten bir anda aşık olmuştum ona ben ona hep SON NEFESİM ve DELİM derdim. Yine herşey çok güzel devam ediyordu sürekli konuşuyor msjlasiyorduk. İki hafta bir hafta sonlari geliyor beraber vakit geciriyorduk aşıktım seviyordum onunda beni sevdigine bana aşık olduguna emindim. Biz ileriye dönük kararlar alıyor evlilik planları kuruyorduk. Bu muhteşem bir şeydi zaten ben evlilik istiyordum sevdigim aşık oldugum kişiyle buda onunla çok güzel olacaktı. Zaman yine geciyor biz sürekli tlf da konusuyor msjlasiyor bir birimize bebek fotograflari gönderiyorduk o baba olmayi ben anne olmayi çok istiyorduk. Ben oldum olası görücü usulü evlilige karşı bir insanim insandim. Aşk sevgi evliligi bana daha güzel geliyordu. Zaman böyle geciyordu ben işe gidip geliyor arkadaşlarla vakit geciriyor eve gidiyordum tabi bazi zamanlar aşkimda yanimda oluyordu onu o kadar çok seviyordum ki her hareketi her sözü beni mutlu ediyordu GÖZLERİ CENNETİM GAMZESİ MEZARIMDI BENİM. İsmini her andigimda tekrardan aşık oluyordum onu hiç kaybetmek istemiyordum. Beraber içerdik beraber söverdik gezerdik eglenirdik ama o hep yanimdaydi. Hep dua ettim hep çünkü ben ona hiç olmadigim kadar aşıktım. Onu düşündükce onun sesini duydukça tüm benligimi kaybediyordum bir tek o vardi benim için bir tek o. Ondan başka kimse umrumda degildi ondan başka kimseyi gözüm görmüyordu ahh benim DELİM ahhh benim DELİ AŞKIM SON NEFESİM. Elimi tuttugunda bana sarildiginda saçimi oksadiginda öptügünde sanki yer yüzünde bir ven birde o var sanki. Onu aldatmak hiç ama hiç aklimin ucundan bile geçmedi gecemezdide zaten ben ilk defa bu kadar sevildigimi bana ilk defa bu kadar deger verildigini görüyordum hani derler ya tirnagina taş degse benim canım yanar diye bizimki aynı o şekildi. Eyyy benim SON NEFESİM eyyy benim DELİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
القصة القصيرةMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...