Bu ayrılık beni çok sarsmıştı kolum kanadım kırılmıştı sanki yaptıgım hiç bir şeyden zevk almıyordum. Ve dedim ya civi civiyi söker diyerekten bir çok yanlış yaptım gereksiz ve lüzumsuz insanları hayatıma aldım kimisiyle kısa bir süre konuştum kimisiyle farklı şekilde birşeyler yaşadım şuan düşünüyorumda ben kendime kötülük yapmışım. Farkındasınızdır hiç birimiz masum degiliz hepimizin sakladıgı bir şeyleri var. Evet ben yaşadım normal anlamdada farklı anlamda da bundan pişmanmıyım evet ama iş işten geçmişti. Ve onu unutmaya başlamıştım birazda olsa kendime eski halime gelmiştim ve hayatımda olan insanları bir çırpıda hayatımdan çıkarmıştım. Tekrar eski şekilde işime gidip geliyordum arkadaşlarımla vakit geçiriyordum. Aradan 9 ay geçmişti ki ben onu unuttugumu sanarken bana haber göndermişti abisinin kız arkadaşıyla yüz yüze görüşmek istedigini söylemişti.
Eeeee sevdigim için kabul ettim kalbime hükmedemedim ve yüz yüze görüşmeye karar verdik . Herşeyi enine boyuna konuştuk kararlar aldık ve sözler verdik ve tabi ben yelkenleri suya indirdim seviyordum. Bir süre gayet güzeldi herşey güzeldi annemle konuşmak istedigini söylemişti buna çok sevindim. Annem biliyordu zaten herşeyi ayrıldıgımızı tekrar konusmaya başladıgımizı benim ısrarlarıma dayanamayıp konuşmayı kabul etmişti annem telefonda konuşacak olmaları bile beni heyecanlandırdı :) :) annem bu sefer karşı çıkmamıştı. Annemle konuştular ve anneme beni üzdügünü niyetinin ciddi oldugunu ve beni sevdigini söylemiş bu muheşem bir durumdu annemde herşeyin hayirlisi diyerek telefonu bana vermişti. Yine herşey çok güzel devam ediyordu belli bir süreden sonra beraber okudugum aynı odada kaldıgım can dostlarımdanbirinin dügünü vardı bu yüzden içerde kalan bir haftalık yıllık izinimi kullanmak için müdürümle konuştum bir kaç gün sonra yıllık izinime çıkacaktım :) hem dostumu bu mutlu gününde yalnız bırakmayacaktım hemde dügünden sonra ANKARAYA sevdigim adamın yanına gidecektim planımız bu şekildeydi. Hazırlıklarımı yaptım KONYA ya yola çıkmıştım. KONYA ya vardıktan sonra arkadaşımın evine gelmiştim herkeste tatlı bir telaş vardı :) :) sağ salim dügünümüzü yaptık iki gün dügün telaşından sonra ben ANKARAYA dogru yola çıkmıştım sevdigim adama kavuşacaktım :) :) yorucu bir yolculugun ardından sonra ANKARAYA varmıştım. Beni sevgilimin arkadaşı karşılamıştı zaten ben daha yoldayken sevgilim beni aramış bir işi cıktigindan dolayı beni arkadaşının karşilayacagını söylemişti. Yine sinirlenmemek elde degil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
Storie breviMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...