SON ŞANS

184 7 0
                                    

Son şansım için tekrar dershaneye yazıldım ama bu seferki başkaydı ne liseye ne daha önceki dershane zamanıma benzemiyordu kendimi derse vermiştim sorular konu anlatımları herşeyimle haa gayret ders çalışıyordum zaman zaman arkadaşlarımla vakit geciriyor egleniyordum.Herşey benim elimdeydi zaman sonuç herşey sınav zamanının gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum ve o zaman geldi çattı bu sefer çok heyecanlı ve sitresliydim ne yapacagımı bilmiyordum sanki ilk kez bu ÖSS denilen sınava giricektim.Sınav olacagım sınıfa girdigimde ayaklarım geri geri gidiyordu kalbim yerinden çıkacakmış gibiydi yerime oturdum ve derin derin nefes almaya kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum sınav başlamıştı sakin olup önündeki kitapcıgı büyük bir özenle okuyup soruları cevaplamaya başlamıştım.Ve birden ne oldugunu anlamadan sınavdan çıkmak istedim tekrardan tüm kalbimi bir heyecan sardı ve yine sitres basmıştı tekrar sakinleşmek için kendime telkinler veriyor derin derin nefes alıyordum.Bir nebzede olsa kendime gelince tekrar kitapcıgın kapagını açıp kaldıgım yerden devam etmeye başladım sınav bitti ve ben kendimi bir an önce dışarı attım.Artık sonuçların açıklanmasını beklemeye başladım ve beklenen son yaklaşmıştı puanlar açıklandı ben emegimin karşılıgını alamamıştım çevremdekilerin ısrarları üzerine tercih yaptım ama umutsuzdum boş bir bekleyişle doluydum. Tercihlerin açıklandıgı zaman herkes nereyi kazandıgını hangi bölüm oldugunu konuşup duruyordu bense umursamaz tavırlarla kazanamicamdan emin oldugum için siteye giripte hiç bakmamıştım. Halamın ısrarıyla kimlik numaramı verdim ve o müjdeli mucize haberi verdi , sanki kendimden geçmiş gibiydim şaşirdım mutlu oldum fakat bir türlü inanamıyordum şaka yaptıgını sandım ve bir kaç arkadaşıma da baktırdıktan sonra gerçek olduguna inandım :) :) evet sonunda olmuştu ve ben yeni bir hayata tek başıma hazırlanıyodum gidecegim yerde ailem olmayacaktı tek ben olacaktım. Gidrcegim yer evime çok yakın degildi fakat çok uzakta degildi gidecegim yer KONYAY dı . Başlasın artık KONYA macerası :)

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin