KONYADAN ANKARAYA gecerken herşeyi kapatmıştım facebooku interneti zaten ANKARADA oldugum sürr zarfinda tlfnum sürekli kapaliydi çünkü yakalanma olasiligim çok fazlaydi ve bunu göze alamazdım. Neyse olaylar bu şekilde gelişmişti. İş başı yapmamdan bir kaç gün sonra bu beni arayip beni iş çikisi alacagini söyledi saat on olmuş mesaim bitmişti bu geldi ve beni aldi nereye gittigimiz bilmiyordum sormadimda zaten. Bu arada ailem memlekette evde bir ben ve birde avm de calisan bir arkadasim vardi fakat arkadaşim işten çikmiş ev arkadaslariyla sorunlar yasamisti samimi arkadasim oldugu için bizde kaliyordu. Yola çiktigimizda evde kimin oldugunu sordu brnde arkadasimin oldugunu söyledim aramami bizimle gelmesini söyledi bende arkadasimi arayip durumdan haberdar ettim yoldan geri dönüp arkadasimi alacaktik evin önüne geldigimizde ikimizde konusmuyorduk. Ve ikimizde sinirliydik bir birimize. Çok fazla sürmeden arkadasim gelmisti aramizdaki gerginlige anlam veremiyordu. Tekrar yola çiktigimzda arkadasim ortami rahatlatmak için farkli konular açiyor sohbet ediyorduk. Ama o zaman aramizda ne oldugunu ikimizde bilmiyorduk aşk mi sevgimi çözemedik. Yemek yemek için göl kenari güzel bir mekana gitmiştik arkadasim ve o birer bira söylerken ben hiç birşey istememiştim yemeklerimiz geldi ve yemeklerimizi yemeye başladik fakat ben sinirimden kuduruyor ama birsey diyemiyordum ve o hışımla arkadasimin önündeki bira bardagini alip kafama diktim :) :) tabi içmeyede devam ettim. Hem yorgunluk hem ardi ardina icilen biralar beni cakir keyfi yapmaya baslamişti bir ara yanimda oturan sinir bozucu adam yanimdan kalkip bir yere gitti ve belinde duran silah beni korkutmuştu o silah onda ne geziyordu ? Anlamsiz gözlerle arkadaşima döndüm ve onun belindeki silahmiydi diye sordum arkasimda silah oldugunu dogrular bir şekilde kafa salladi ama ben gene tatmin olmamistim tekrar masaya geldi ve belindekinin silah olup olmadigini onada sordum oda bunu dogruladi ve ne iş yaptigini daha önce söylemişti dedim ya hem yorgunluk hem biralar kafa birakmamistı bende büyük bir pot kirmiştim kafami toparlamaya calistigimda askeri personel oldugunu hatirladim yemegimizi yedik biralarimizi içtik ve mekandan ayrildik. Gece daha uzundu ve bizimdi tekrar yola çıktigimizda İSKENDERUNA gitmeye karar verdik ve yönümüzü sabitleyerek yola koyulduk. İSKENDERUNA gelmiştik yine biralarimizi cerezlerimizi alip kayaliklarin oldugu bir yere gectik oturduk sohbet ediyor gülüyor egleniyorduk bu sırada ne oldugunu anlamadan dudagimda bir sıcaklik hissettim aman allahim beni öpmüştü kalbim yerinden cikcak gibiydi heyecanlanmaya başlamiştim ne yapacagimi ne söylicemi bilemiyordum zaten aklim yerinde degildi. Bu durum kisa sürmüstü tekrar sohbet etmeye devam ettik. Herşey o kadar güzeldi ki o gece o kadar güzeldi ki şuan bile o geceyi özlüyorum. İSKENDERUNDAN çıktık ve İSLAHİYE ye dogru gitmeye başladik. Fakat yol bir türlü bitmiyordu İSLAHİYE ye geldikten sonra hiç bir şey yapmadan tekrar OSMANİYE ye gelmiştik artik ve o kadar bitkin bir durumdaydim ki saat dokuzda işe gidecektim. Eve geldigimizde saat yediydi maşallah bize :) :) Bu olanlari ailem duysa beni gebertirlerdi :) Bir saatlik uykuyla işe gitmiştim resmen nevrim dönmüştü. Bu süre içerisinde erkek arkadasimla sürekli kavga etmeye başladik her defasinda alttan almaktan sakinlestirmekten bikmistim ve bbunun tam tersi bende sesimi çikartmaya başlamiştim. Okulun sitresini arkadaşlarinin ailesinin sitresini hepsini benden çikartiyordu resmen artik dayanacak gücüm kalmamişti son söyledigi söz zaten tüm ipleri koparmiştı. Bana biraz yalniz kalmak istedigini kafasini dinlemek istedigini söylemişti ve bunun ardindan tlf nu yüzüne kapatip magazama gecmiştim bir kac defa aramasina ragmen tlf nu açmamistim ve hiç bir şekilde msj atmamiştim 4 gün bu şekilde bekledim fakat kendinden herhangi bir msj arama gelmemişti 4 günün sonunda bir msj attim. YALNIZ KALMAK İSTİYORDUN KAFANI DİNLEMEK İSTİYORDUM İSTEDİGİN GİBİ YALNIZ KALABİLİRSİN İSTEDİGİN GİBİ KAFANI DİNLEYE BİLİRSİN AMA ARTIK BEN YOKUM diye bir msj attim fakat gelen cevap çok komikti sadece TAMAM yaziyordu ve bu sefer kesinlikle bir daha barismamak üzere ayrilmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
ContoMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...