KALDIGIM YERDEN DEVAM

53 3 0
                                    

Aynı yine ben herşey tek düze devam ediyor. Tabi yazmadıgım süre zarfında yaşananlarda var :) tabi bu yaşananlar iyimi kötümü bilmiyorum bunlarada zaman göstereck. Yine her zaman ki gibi işe gidip geliyorum arkadaşlar falan gınler böyle geçip gidiyor. Malum araya ramazanlık girdi bayram girdi biz yogun bir şekilde çalışmaya koşuşturmacaya devam ettik. O zamanlarda yine herşey rutinligiyle devam ediyordu hani diger bölümde birinden bahsetmiştim ya zamansız gelen hah oda olmadı ilk başlarda herşey iyi gibiydi konuşuyorduk msj lasıyoduk derken izinli oldugum bir gün görüştük daha ilk defa yüz yüze görüşmüştük o zamanda gayet güzel vakit gecirdik gezdik yemek yedik sohbet ettik aradan bi kac gün gectikten sonra bunun yazmalari konuşmalarımız seyrekleşmeye başlamıştı,sordugumda da işinden dolayı zaman ayıramadıgını söyledi falan filan bir süre sonra zaten bende sallamamaya başlamıştım velhasıl bitti gitti. Yaaaa işte erkekler böyle yada bazısımı böyle yada banamı hep böylesi denk geliyor anlamadım. Bazen düşünüyorum hatta bazende degil hep düşünüyorum aceba nerde yanlış yapıyorum diye ama bir çıkar yol bulamıyorum hani derler ya yukarı tükürsen sakal aşagı tükürsen bıyık benimkide o hesap :) :) aslında bu erkeklerin köküne kirbit suyu döküp yakacaksın ve bunun gibi benzeri çeşit çeşit işkence yöntemleri çok iyi olur. Ne dersiniz kızlar hakkediyorlarmı ???? Ay valla napacagımı şaşırdım.....

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin