HİÇ BİR ŞEY YOLUNDA DEGİL

55 5 1
                                    

Ve biz tamamiyle bir birimizden kopmuştuk görüşmüyor konuşmuyor yazışmıyorduk. Aradan kısa bir süre geçmesine ragmen ben onu çok özlemiştim ve yazdım dayanamiyordum onsuzluga :( bir çok saçma şey yaptim sürekli facesini takip etmeler istagramda farkli bir isim altindan konuşmalar sırf onu unutmak için hayatıma başka başka kişiler aldım  bir hocaya bile gittim kısmet nikah açtırmak için ve bunun gibi benzer saçmaliklar. Evlenecegim diye tutturdugu kişiden ayrilmış ve başka biriyle beraber olmaya başlamıştı bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu aklim almiyodu artik. Ben artık aramalarimi kesmiştim yine bir umut olsada içimde o umudu da yok etmeye çalışıyordum çünkü olmicakti biz bir daha bir araya gelemicektik. Zaman su gibi akip gecerken uzunla kısa arasi bir zamanda arada bir konuşuyorduk ve bu konuşmalar o öldürmeye çalıştigim umuduma umut katiyordu. Allahim neydi bu ne ondan vazgecebiliyordum ne onunla olabiliyordum ARAFTA ydim resmen nasil bir şey yasiyordum böyle. Bu ne yapmaya calisiyordu ??? Hayatında biri vardi ve beni ariyor mesaj atiyor benimle konuşuyordu. Her defasında laf sokuyordum imalarda bulunuyordum ama her seferinde bagırıp küfürler edip duruyordu. Biz konuşuyorduk çok özlemiştim onu. Ortak arkadaşımız sürekli beni dinliyor bir çıkar yol bulmaya calisiyordu kızcagızada yazık ya sürekli kafasını şişiriyodum. Konuşmalarımız çogalmaya başlayınca artık bir seçim yapması gerektigini söyleyip duruyordum. Ama sürekli bir planı oldugunu söyleyip duruyordu bende seviyorum ya ses etmiyordum. Zaman hep böyle geçti yine sorunlar yine sıkıntılar devam ediyordu ve ben yine herşeyden sıkılmaya başlamıştım. Biz yine konuşmuyorduk zaten o seçimini yapmıştı banada saygı duyup geriye çekilmek kalmıştı. Kısa bir aradan sonra tam unuttum dedigim anda whatsap a gelen bir şarkıyla ve iki adet fotografla kendimden geçmiştim, şarkı FERDİ TAYFURUN SANMA Kİ YAŞIYORUM SANMAKİ ÇOK MUTLUYUM VE kendisinin içerken ki fotografiydi. Hani bir program var diyordum ya ZELLO diye işte o programı kullaniyordum ve sürekli takildigim kanalda arkadaşlar sohbet ederken benden yaşca büyük bir kaç abi vardı ve olanları kaba taslak anlattım sonuçta onlarda erkekti ne yapmaya çalistigini anlarlardı. Ve anlattiklarimin üzerine bana nasihatler vermeye başladilar hakliydilar söyledikleri herşeyde. Tabi bu konuşmalar geçerken zaten kötü oldugum için aksam iş çikisi iki bira alip eve gitmiştim bir yandan icerken bir yandan kanalda olup biteni anlatiyordum ve guzel bir sohbetten sonra kanaldan ciktim uyku moduna geçtim. Ertesi gün akşam iş çikisi tekrar kanala girdim sohbet muhabbet şarkilar espiriler havada uçuşuyordu eve geldigimde yine kanalda olan bir bayan arkadaş bana ek atmişti özelden daha önce hiç konuşmamistik ve her hangi bir muhabbetimiz yoktu, kanaldan tanidigim için ekini kabul ettim ve benimle konuşmak istedegini diger kanallari kapatmami sadece onunla konuşmami istemişti şaşırmıştim kabul ederek diger kanallari kapattim sadece onunla konuşyordum kısa bir tanişmanin ardindan dün gece benim anlattigim durumu agladigimi falan geçmisten ses kayitlarini dinlemişti. Her neyse biz konuşmaya başladik bana bunlari yaşatan kişinin adini söylediginde nefesim kesildi sanki kekeleyerek konuşa biliyordum. DELİMI nerden tanidigini ve beni nerden tanidigini sordugumda tek tek tüm ayrintisina kadar anlatmaya başlamıştı ben neye ugradigimi şasirmis bir şekilde onu dinliyordum bunlari yapan bunlari söyleyen benim DELİM olamazdi ya da bir insan bu kadar iyi oyunculuk yapamazdi kizla konuşmaya devam ediyorduk ben bunlari niye yaşiyordum diye bir yandan kendime soruyordum. Bu kızla beraberken benimle konuşmaya başlamiş benle arayi yapinca kizdan ayrilmiş bizim aramiz bozukken tekrar kizi arayip mesaj falan atmiş yani anlicaginiz birden fazla kişyi idare ediyordu şimdi siz benim yerimde olsanız ne yapardiniz ne derdiniz ???

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin