ANKARAYA VARIŞ

63 5 0
                                    

ANKARAYA gelmiştim otobüsten indim bagajdan eşyalarımı alırken sevgilimin arkadaşı geldi çantalarımı aldıktan sonra otogarin icerisine girdik yürümeye devam ederken birden arka taraftan biri gelip elimdeki cantayi çekmeye çalışırken arkamı döndügümde karşımda sevdigim adam vardı :) :) hem korkmuş hem şaşkın bir halde sevdigim adamın noynuna sarıldım ne kadarda çok özlemiştim ya :) sonra el ele tutuşup yola koyulduk. Eve dogru giderken eli hep elimdeydi sım sıkı bir birimize sarılmış bir şekildeydik. Eve varmıştık dinlenmeden yaptıgım bu yolculuklar beni çok yormuş ve acıktırmıştı :) birşeyler yedikten sonra çay demledik bir yandan çaylarımızı içerken bir yandan sohbet ediyorduk. Arkadaşları bana yenge diye hitap ediyorlar ve bu benim gururumu okşuyordu :) artık iyice uykum gelmişti ben müsadelerini isteyip odaya geçmiştim üzerimi degişip yataga yattım o kadar çok yorgundum ki kısa bir süre sonra uyuya kalmışım. Uykumun en güzel yerinde birinin saçımı okşadıgını ve öptügünü hissettim ve gözleri uyku sersemi bir şekilde açtıgımda karşimda sevdigim adam vardı allahım bu an hiç bitmesin bir ömür boyu sürsün istedim ve oda yanıma yatıp bana sarıldı beraber uykuya daldık. Onun kollarında onun kokusuyla onun sıcaklıgıyla uyumak çok güzeldi. Sabah olmuştu kendisi erken uyanmış mutfakta bir şeyler yapıyordu sessiz bir şekilde mutfagın kapısında onu izlerken mutlulugum gözlerimden okunabiliyordu sanki bir rüyadaydım. Evet ben onu seviyordum tüm benligimle tüm varlıgımla :) ama birşeyler eksikti sanki iç sesim bunu söyleyip duruyordu ama ben iç sesimi duymamazlıga vurup o anın mutlulugunu yaşiyordum. O kahvaltı hazırlarken yanına gittim sarılıp yanagına bir öpücük kondurmuştum :) beraber bir güzel kahvaltımızı yaptık ve beni ilk defa geldigim ANKARADA gezmeye çıkarmıştı günler böyle geçiyordu. Beraber birşeyler paylaşıyor geziyor hiç olmadigim kadar mutlu vakit geciriyordum. Artık izinim bitmiş OSMANİYE ye dönme vaktim gelmişti eşyalarimi hazirlayip yola çikmiştik otogara vardigimizda içim acıyordu sanki ondan ayrılmak zor olacakti. Otobüsün hareket saati gelmişti ve ben artik yola çikacaktim bir birimize sarip vedalaştiktan sonra ben yerime geçtim ve otobüs hareket etmeye başladı. Ve yine bir yolculuk daha offff yorulmuştum artik.

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin