SAHİ AŞK NEYDİ

57 5 0
                                    

Hep bunu sorup durdum kendi kendime ama cevap bulamadim halada o cevabi bulamiyorum. Bana kurdugu o cümle sanki beni benden etmişti ne yapmaya çalışıyordu bu ? Bu konuşmadan sonra biz yine görüşmüyorduk fakat ben kendimde degildim kendime gelememiştim sürekli kafamda sorular düşünceler. Niye hep mutlulugum yarim kaliyordu niye ???? İyi olmadigim her halimden belli oluyordu kendimi kaybetmiş gibiydim işe kendimi adapte edemiyor kimseyle konuşmuyor kendi kabuguma çekilmiştim. Yüzüm hep asık mutsuz sürekli bir şeyleri düsünür olmuştum.İçim sızım sızım sızlarken yaptigim hiç birşeyden tat almaz olmuştum. Bir an önce OSMANİYE den uzaklaşmam kafami dinlemem kendime gelmem lazimdi. Herşeyi ayarlayip yillik izinime çikacaktim evet kararliydim bir haftada olsa gitmek uzaklaşmak istiyordum. Müdürümle konuştuktan sonra bir hafatalik yillik izinime çikmak için hazirlik yapmaya başladim. Herşeyim hazirdi ve artik gidebilirdim. Yola çikma vaktim gelmişti DENİZLİYE kiz kardeşimin yanina gidecektim şuan için bana en uzak yer orasiydi zaten olup biteni kız kardeşimde biliyordu. DEİZLİYE gitmek için çiktim yola uzun bir yolculugun ardindan DENİZLİYE varmiştim kiz kardeşimde beni karsiladi ve arkadaslariyla beraber kaldigi eve dogru yol aldik. Güzel bir kahvalti yapip ardindan güzlede bir duş aldiktan sonra yolculugunda verdigi yorgunlukla uyku moduna geçmiştim. Kaç saat uyudum hatirlamiyorum kalktigimda aksam yemegi için beni bekliyorlardi uyanip elimi yüzümü yikayip sofraya oturdum hep beraber yemegimizi yedik. Sofrayi toplayip bulasiklarida yikadiktan sonra dışarı cikmaya karar verdik. Hep beraber güzel bir mekana canli müzik dinlemeye gittik ama hala kafamda sorular vardi bir türlü kurtulamiyordum ALLAHIM yardim et bana. Bu nasil bir can acısıydı nasil dayanacaktim içim alev alev yanarken dısariya iyi gibi nasil gösteriyordum kendimi offfffffff offffffff. Bir kaç gün böyle geçti. Kardeşimle bol bol vakit geçirdim gezdik eglendik birazda olsa kendimi toparlar gibi oldum, biraz daha iyiye gidiyordum.DENİZLİ DEN HATAYA üniversiteden arkadaşimin yanina geçmiştim uzun zamandan beri görüsemiyorduk diger arkadasimizda geldi yine 3 kişi olmuştuk tıp kı eski günlerdeki gibi :) :) eskilerden konustuk güldük eglendik iki günde HATAYDA kaldiktan sonra OSMANİYE YE gelmek için yola çiktim çünkü artik izinim bitmişti ertesi gün iş başı yapacaktim :( keşke tatil hiç bitmeseydi offff ya :( :( Ve OSMANIYE YE gelmiştim iş başı yapmaya başladım OSMANİYE ye gelir gelmez yine eski halime dönmüştüm lanet olsun bu şehirden nefret ediyorum.......... Yine eski mevzular yine can sıkıntısı bu sefer DELİM diye sevdigim adam evlenecegim diye tutturdugu kizdan ayrilmışti bu sürede ben bir hediye aldim ve uzun bir mektup yazdim ve bunlari arkadasina verdim geldiginde ona vermesini söyledim. Son kez onu görmek ona sarilmak istiyordum. Kısa bir süre sonra gelmişti ve arkadasi ona aldigim hediyeyle mektubu ona vermişti bir gün sonra telefonum çaldı baktim ariyan oydu SON NEFESİM ve hala telefonumda SON NEFESİM olarak kayitli. Neyse telefonda konuştuktan snra akşam iş çıkışima geldi ve herseyin basladigi yere gidip herseyi bitirecektim. Benim aşkim denizde başlamısti ve denizde bitecekti deniz kenarina gittigimizde içimfeki bütün nefreti öfkeyi sevgiyi kusmuştum hakaretler edip küfürler savurmuştum tabi o sinirle bir iki tokat atmiştim. Zaten o tokatlardan sonra benimle konuşmadi elimi bile tutmadi bana öfkeyle bakiyordu fakat umrumda bile degildi ama yinede içim buruktu kavgayla biten bir gece ve yine hüsran.

BİR GENÇ KIZIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin