Evet ben bir aptal aşığım hemde deliler gibi.......... Hani demiştim ya MAYIS AYININ 17 SİNDE SON NEFESİM DİYE SEVDİGİM ADAMIN DOGUM GÜNÜ DİYE tam saat 00:00 ken annemden aradım dogum gününü ilk ben kutlamak için bir kere aradım meskule atti tekrar aradim cevap yok bir daha aradim ve gene cevap yok en son dayanamayip mseaj attim e telefonu baş ucumdaki komidinin üstüne biraktim. Tam uykuya dalacakken annemin telefonu çaldı baktigimda arayan oydu :) manyak ya gecenin bir vakti annemi ariyordu annemin numarasi oldugunu söylememe ragmen eeeee tabi benim numaramida bilmiyor :D bana ulaşacagi tek numara annemin numarasiydi. Neyse aradı konuştuk tekrar dogum gününü kutladım. Aslinda konusacak o kadar çok şey vardi ki ikimizde susuyorduk. Kısa bir sessizligin ardindan eskilerden konuşmaya başladik konuşma böyle devam etti en son ben yine yelkenleri suya indirmiştim telefonu kapatacagimiz sirada kendi numaramdan mesaj atmami istedi tam hayir dicekken yine bir muziplik yapip numarami vermezsem annemi yani kaynanami ararim dedi beni tehdit etti deliydi ve yapardi :) :) bu tehdite karsi gelemedim telefonu kapattiktan sonra kendi numaramdan mesaj attim ve tekrar konuşmaya başladik hala konuşuyoruz :) :) ahhhh ahhhh ey aşk sen nelere kadirsin :D Zaman böyle geciyor onun sesini gülüşünü duyunca kendimi şahane hissediyorum :) Dün yine her zaman ki gibi iş yerindeydim calisiyodum bir ara arkadaşimin facesinden bunun eski kiz arkadasinin facesine baktim gördügüm şey beni deliye döndermişti ayni karede kendisiyle kizin fotografi annesinin babasinin ve kiz kardesinin fotografida vardi :( hemen telefonumu aldim ve o karenin fotografini çektim kendisinin internet paketi olmadigi icin o fotografi gönderemedim. Ve uzunca bir mesaj attim mesaji okumuş olacak ki kisa bir süre sonra aradi sesi sert ve sinirli geliyordu hoş benimde ondan kalir yanim yoktu. Bana bagirmaya basladi bende altta kalmazcasina bagirip tehditler savurmaya başladim aslinda yehditte degildi yapabilecegim yapacagim şeylerdi. Bir daha böyle bir şeyle karislasirsam görücüm gelirse hiç tereddütsüz kabul edip evlenecegimi ve eger biri benden hoşlanip bana çıkma teklifi ederse hiç tereddütsüz kabul edecegimi söyledim bunlarida yaparim. Bunlari söylememle sesindeki şiddet artti sertligi dahada sert oldu ve bir yandan bagiriyor bir yandan küfürler savuruyodu. Aslinda onu sinirlendirmek hoşumada gidiyordu :) neyse sert bir şekilde konuşmamizi bitirdikten sonra telefonu kapattik. Aradan 20 dakika gectikten sonra tekrar aradi bu sefer ses tonu biraz daha yumuşakti kardeşini arayip herşeyi düzettigini söyledi o sirada bize misafir gelen dostumu otogara götürecegimiz için yanimda annem babam ve dostum vardi tam arabaya binecegimiz sirada aramisti o yüzden fazla konusamadan tekrar kapattik telefonu. Kendimi anlayamiyorum ne var bu çocukta böyle ben buna kör kütük AŞIGIM ???? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
Cerita PendekMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...