Evet yurda sarhoş gelmiştim ama çakır keyfiydim yurt müdüremiz ve yurtta olan kişiler sarhoş oldugumu anlamamış olmalarına ragmen çok gereksiz bir arkadaşım ortalıgı vel veleye verdigi için sarhoş oldugumu tüm yurt ögrenmişti. İlk hafta bu durum yüzünden kendimi çok kötü hissetmiştim tamda ilk vize haftasıydı ve tüm sınavlarda sıfırı çekmiştim. Bu durumu sonradan sonraya pekte umursamıyordum herşey yine kaldıgı yerden devam ediyordu iyisiyle kötüsüyle :) zaman zaman burda çok sıkılıyordum çok yabancıydım bu şehre bazen evimi ailemi arkadaşlarımı o kadar çok özlüyordum ki geceleri oturup ağlıyordum :( ailemden hic bu kadar uzak kalmamıştım hele arkadaşlarım onlarda yoktu yanımda :( Yokluklarını hiç hissetmedigim can dostlarım yoktu yanimda. Üzüldügümde dertleşecegim mutlu oldugumda mutlulugumu paylaşacagım dostlarım yoktu yanımda her ne kadar telefonda görüşsekte yetmiyordu onları hep yanımda istiyordum. Lisede çok güzel hayallerimiz vardı aynı üniversiteye gitcektik okuldan mezun olduktan sonra kendi bölüm işlerimiz dışında üçümüze ait bir pastane açıp bu dogrultuda yaşicaktık ve sonra bir birimize yakın olacak şekilde evlilik yapacaktık fakat işler hiçte düşündügümüz gibi olmadı ben üniversiteye gittim onlarda kısa bir süreden sonra evlendi. Kısmet böyleymiş dedim ve dostlarımın mutluluga şahit olup bir ömür mutluluklar diledim onlar benim eskimeyen can dostlarım. KONYA da özlemle zaman geçerken okul yurt arkadaşlarla vakit geçirme herşey idare edip gidiyordu tabi arada aşkta vardı. Zaman ilerledikce kafa dengi arkadaşlıklar kurmaya başladım tabi arada bir tane çürük çıktı ama onada siktiri çektik :) :) Herşey monoton bir şekilde devam ediyordu ve ilk senem bitmişti evime ailemin yanına gelmiştim. Tatilde ailemle bol bol vakit gecirmiş ikinci seneye hazırlıklara başlamıştım. Ikinci senemde çok yine çok güzel dostluklar edinmiştim üç arkadaş aynı sınıftaydık fakat ilk sene aynı yurtta olmamıza ragmen farklı odalarda kalıyorduk ikinci sene aynı odada kalmaya karar verdik. Odamızı ayarladık ve 3 arkadaş beraber kalmaya başladık. Odamız 4 kişilikti ve ikinci sınıflardan kimseyi almayı düşünmüyoduk bu yüzden birinci sınıfa başlicak birini istedik. Biz 3 arkadaş gayet güzel bir şekilde anlaşarak hayatımıza devam esiyorduk fakat yeni gelen kişi bizim tempomuza ayak uyduramadı ve odasını başka bir arkadaşımızla degişti aramıza yeni gelen arkadaşlada aynı sınıftaydık ve biz artık 4 kişi çok samimi arkadaş olduk. Beraber okula gider beraber gezer beraber yer içerdik odamızda çok güzel akitler geçirirdik yeri gelir beraber aglar yeri gelir beraber gülerdik. Yurtta imza saatimiz vardı birde biz imza saatinden sonra odamıza çekilir film açar izlerdik bazen çayımızı demler odamıza çekilir dertleşirdik. Yurtta o kadar hareketli ve eglenceliydik ki bazen gece açıktıgımızda yemekhaneden domates peynir zeytin kahvaltılık falan aşırır karnımızı bir güzel doyururduk. İkinci senem o kadar güzel geçti ki bitmesini hiç istemedim ve bana şimdi aynı kadroyla aynı şehirde okuyacaksın deseler tereddüt etmeden giderim :) gezmeler yemeler aşklar acılar hepsi muhteşemdi. Bir keresinde hić birimizde para yok sabunumuz ve pecetemiz bitmişti tabi ögrencilik hali :) hastane ye girdik tuvalette ki sıvı sabunu küçük su şişesine doldurduk peçeteleride çantaya doldurduk ve hiç bir şey olmamış gibi hastaneden çıkıp yurda gitmiştik :) :) daha o kadar çok şey var ki unutamayacagımız anlat anlat bitmez :) okulun bitmesine ragmen hala dostlarımla görüşur konuşuruz ve yine bu 3 dostumda evlendi mutluluklarına şahit oldum :) AH KONYA AH :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN HAYATI
ContoMerhaba arkadaşlar burda yazdıklarım ve yazacaklarım bir roman yada bir kurgu hikayesi degil tamamiyle bana ve benim hayatıma ait yaşanılarlar ve yaşanılacak olan olaylardır. Okuyup okuyayacagınızı bilmiyorum fakat ben duygularımı ve yaşadıklarımı...