Bu bölüm ki kıyafetler daha basic olduğu için kendi giydikleri şeyleri koymak istedim 🥺 özlemişim~
🐶
🐯
Baekhyun'un anlatımından
Ne hissettiğimi, ne hissetmem gerektiğini hiç bir şeyi bilmiyordum. Sevgilim dediğim adamın gözlerinin içine bakıyordum. Yanlış bir şeyler olduğunu daha ilk saniyelerde fark etmişti.
Kaşları çatıldı, belindeki havlu ve göğsünden karnına doğru süzülen sular ile deliler gibi karizmatikti. Kalbim acıyla yanmasaydı, ona sırnaşıp kollarının arasına gireceğime emindim.
Az önce gördüğüm mesajları görmemiş olsaydım planlarım bunlardı. Sertçe yutkundum. "Baekhyun ne oldu?"
Sorusu ile hızla bıraktım telefonu yatağa. Yerde duran pantolonumu aldığım gibi giymeye başladım.
Konuşmak istemiyordum. Bu gerçeklerden kaçmak mıydı? Olacak olanı ertelemek isteği miydi emin değildim. Korkuyordum. Chanyeol'un sevgisine sahip olduğuma inanıyordum, bunun bir yalan olma ihtimali beni öyle çok korkutuyordu ki ona hesap sormak bile istemiyordum.
Gider diye çok korkuyordum.
Pantolomu giydiğim sırada geldi hemen yanıma. "Baekhyun neyin var ne oluyor?" Yeniden sorduğunda baktım gözlerinin içine. Telefonunda hala mesaj ekranı açıktı. Bakışları oraya kaydığında gözlerini bir kaç saniye kapattı.
"Anlatabilirim." Diye mırıldandı sonrasında. Başımı olumsuzca salladım. "Bana hiç bir şey anlatma. Ben mesajlarda bir güzel okudum seni de onu da."
Yanından geçeceğim sırada tuttu kolumu. "Baekhyun bak, ben onu başımdan savmaya çalışıyordum gerçekten. Ben ona hiç bir karşılık vermedim." Dişlerimi alt dudağıma geçirdim. Gözlerim yanıyordu. Ağlama üzereydim.
"Başından savmak isteyen insan aramızda bir daha asla öyle bir şey olmayacak der ve engeller Chanyeol. Sen ise cevap vermişsin. O kadının sana aşk itirafları yapması hoşuna mı gidiyordu yoksa? Belki de hala onu seviyors-" "Hayır. Ne onu seviyorum ne de hoşuma gidiyor yaptıkları. Biz arkadaş kaldık ve ben onu kırmadan halletmeye çalışıyordum sadece."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twin/Chanbaek
FanfictionBaekhyun Chanyeol için yıllardır görünmez olan ikizdi. Chanyeol öğrendiği gerçekten sonra ise artık onu görmeye başlayacaktı.