🐶
🐯Yazarın anlatımından
Jongin heyecanla izliyordu mutlu arkadaşını. Iç çekti ve ilerideki masada oturan sevdiceğine baktı.
Kyungsoo onu bir türlü fark etmiyordu. Herkes etmişti, ama bir tek o görmüyordu sanki Jongin'in aşkını.
Kyungsoo sessizce oturuyor ve yanında oturan arkadaşını dinliyordu. Üzerinde olan bakışları hissediyordu ama karşılık verme meraklısı değildi.
İlşki, pek onluk bir şey değildi. Üstelik Kyungsoo ciddiyet severdi. Jongin'in pek de ciddi biri olmadığını biliyordu.
Onu bir çok kez görmüştü Kyungsoo hastanede. Dikkat çeken biri olduğunu inkar edemezdi Kyungsoo. Yakışıklıydı genç hemşire.
Esmer teni ve yakışıklı yüzüyle oldukça dikkat çekiciydi.
Bakışlarını yemeğinden ayırdığında hızla buluştu ikisinin gözleri. Jongin yutkundu. Kyungsoo'nun bakışları bile çok hoşuna gidiyordu.
O sırada çalan telefonuyla birleşen bakışlarını ayırdı Kyungsoo. Yavaşça kalktı ayağa ve hızla teras bölümüne ilerledi.
Arayan annesiydi. Ailesi sıkıntılı olsa da, annesi için bir çok şeye katlanıyordu Kyungsoo. Babasının söylediklerine de, ağabeyinin yaptıklarına da.
Jongin ağır adımlarla ilerledi arkasından. Sadece temiz hava almak istemişti. Hem belki, konuşma şansı olabilirdi.
Sessizce terasa çıktığında duydu Kyungsoo'nun sesini. "Ya anne bak, ben senin için gelirim o eve ama ağabeyimin olduğu yerde gece kalmam anladın mı? Senin için bile yapmam onu."
Sesi sinirli çıkıyordu Kyungsoo'nun. Öfkeli olduğu buradan bile belliydi. "Yeter anne lütfen. Kapatmak istiyorum. Dediğim gibi nişandayım şimdi, akşam geleceğim ama kalmam lütfen ısrar etme."
Telefonu kapatıp arkasını döndüğünde göz göze geldiler. Jongin boğazını temizledi. "Kulak misafiri oldum, kusura bakma."
Derin bir nefes verdi Kyungsoo. "Sorun değil." Diye mırıldandı. Hızlı adımlarla yaklaştı Jongin yanına. "Ailesel sıkıntılar galiba." Diye mırıldandı.
"Konuşmak istemiyorum." Dedi Kyungsoo hızla. "Konuşmayalım, sıkıntı değil." Dedi Jongin. Yanına gelip manzaraya baktı Jongin. Derin bir nefes çekti içine.
"Manzara çok güzel değil mi?" Kyungsoo hafifçe gülümsedi Jongin'in bu çabasına. "Evet, güzel. Gördüğüm en iyi nişan töreni."
"Değil mi?" Dedi Jongin. Büyükçe gülümsedi sonrasında. "Baekhyun hayallerine kavuştuğu için çok mutluyum. Yıllardır, bekliyordu."
Kyungsoo iç çekti. "Yıllar gerçekten uzun. Birini neden beklersin ki o kadar uzun zaman?" Jongin sertçe yutkundu. "Seversen beklersin." Diye mırıldandı Kyungsoo'nun gözlerinin içine hislerini gizlemeden bakarken.
Kyungsoo iç çekti. "Ben, içeri geçiyorum." Diye mırıldandı. Hızla ayrıldı Jongin'in yanından. Jongin ardından derin bir nefes verdi. "Bende bekliyorum." Diye mırıldandı korkuluklara yaslanırken.
"Seviyorum."
527.837 beğeni
36.158 yorumGlorymagazines: Özel başarı Hastanesi'nin ünlü doktorları Byun Baekhyun ve Park Chanyeol geçen akşam düzenlenen tören ile nişanlandılar.
P: Baekhyun çok güzel olmuşş
J: Chanyeol'un ona bakmış olmasına hala inanamıyorum
F: Baekhyun bütün şansını burada kullandı herhalde
H: Baekhee yokmuş nişanda. Kardeşler arasında Chanyeol kavgası yapıldı iddiası var hehe
K: ayy kaos bayılırım
C: Baekhyun'a aşığım
T: Chanyeol çok seksi değil mi ya?
X: bu paylaşımın haber değeri ne ya?
A: resmen harcandı Chanyeol...
/////////////////////
Chanyeol hastaneye girdi ve hızlı adımlarla ilerlemeye başladı asansörlere. Baekhyun henüz gelmemişti, hızla Baekhee ile konuşup dün yaşanan şeyleri çözmek istiyordu Chanyeol.
Çok sinirlenmiş, çok gerilmişti. Baekhee neden böyle şeyler saçmalamıştı bilmiyordu.
Ama öğrenecekti. Baekhyun'un kafasını bu saçmalıklara karıştırmasına izin vermeyecekti.
Kapıyı çalmadan hızla açıp girdi içeri. Baekhee koltuğunda oturuyordu ama yalnız değildi.
Diğer sandalyede oturan Sunmi Chanyeol'un içeri girmesiyle ona dönmüştü. Chanyeol bir kaç saniye duraksadı. Eski sevgilisinin Baekhyun'un ikizinin odasında ne işi vardı?
"Chanyeol, ne zamandır kapı çalmayı bıraktık?" Baekhee'nin iğneleyici soruşuna gözlerini devirdi Chanyeol. "Dün saçmaladığın şeylerden sonra bıraktık Baekhee." Dedi sinirle Chanyeol.
Ardından Sunmi 'ye döndü. "Neden buradasın bilmiyorum ama bizi biraz yalnız bırakabilir misin? Onunla konuşmam gerek."
Sunmi yavaşça kalktı ayağa. "Tabii ki de sizi yalnız bırakırım Chanyeol." Diye mırıldandı onu hala süzerken. Ardından gülümsedi. "Nişanı tebrik ederim. Umarım, mutlu olursun. Umarım, o senin için doğru kişidir Chanyeol."
Ardından Baekhee'ye döndü. "Görüşürüz Baekhee." Baekhee samimiyetle gülümsedi. "Görüşürüz." Diye mırıldandı. Sunmi dışarı çıktığında derin bir nefes verdi Baekhee.
"Neden eski sevgilim ile oturmuş sabahın köründe konuşuyorsun?" Baekhee güldü Chanyeol'un bu dediğine. "O benim arkadaşım. Arkadaşım ile ne zaman konuşacağımı sana soracak değilim. Seninle nişanlı olan ikizim Chanyeol. Git ona karış olur mu?"
"Bak Baekhee. Biz seninle arkadaşız değil mi? Dün söylediklerin, yaptıkların neydi Tanrı aşkına? Ben Baekhyun'u seviyorum bunu en iyi bilen kişilerden biri de sensin. Neden böyle yapıyorsun?" Baekhee ayağa kalktı ve karşısına geçti Chanyeol'un.
"Kardeşimi seviyorum çünkü. Hak ettiği sevgiyi görsün istiyorum. Sunmi bana her şeyi anlattı Chanyeol."
"Baekhyun'u aldattığını biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twin/Chanbaek
FanfictionBaekhyun Chanyeol için yıllardır görünmez olan ikizdi. Chanyeol öğrendiği gerçekten sonra ise artık onu görmeye başlayacaktı.