Arya kuşum;
Ne?Laotang;
Ciddi misin sen?Siz;
Gayet ciddiyim.Arya kuşum;
Arden, biraz sakin olur musun?Siz;
Olamıyorum ya olamıyorum.Laotang;
Fark edilmiyor olmak senin suçun değil. Ama madem fark edilmek istiyorsun, o zaman bana bir fotoğrafını at, ben anlatacağım gerisini.
Siz;
Bir fotoğraf gönderdiniz.Fotoğrafını gönderip uygulamadan çıktım. Acıktığımı fark edip kafeteryaya inip bir şeyler yedikten sonra su alıp yerime geçtim. Biraz daha ders çalıştıktan sonra kütüphaneden çıkacakken telefonum çaldı.
"Efendim?"
"Arden numarasını buldum."
"Ee? Ne yapacağız?""Ben sana numarasını atacağım şimdi, sende git anonim gibi yaz."
"Elis sen harika bir insansın biliyorsun değil mi? Teşekkür ederim bitanem. Stalk seviyelerini de geliştirmişsin bayağı."
"Beni sizler var ettiniz!" Dedikten sonra güldük.
"İyi tamam kapatayım ben eve geçicem gelin kahve içeriz."
"Geliriz." Dedi ve kapattı bende arabama yerleşip Emniyet kemerimi taktım. Tam arabayı çalıştıracakken hem Arel'in numarasını atmıştı Elis. Hemde merdivenlerden inerken onu görmüştüm. Numarasını kaydedip hemen mesaj attım.
Siz;
İspanyol'ca bir kelime var,Siz;
FLECHAZO.Siz;
İlk görüşte aşk demek. Ve ben bu duyguyu tam anlamıyla yaşıyorum Doktor Arel Ateş.Gönderdikten sonra kafamı kaldırıp ona baktım. Afallamış bir yüz ifadesi vardı.
Flechazo;
Etkilendim. Bu taktik çalışır Kerem. Şimdi git Elisa'da dene. Tutarsa haberim olsun.Siz;
Kerem kim? Elisa kim?Flechazo;
Kerem taşak geçme benimle kardeşim. Sen değilsen Arda sensindir. Arda değilsen başka kim olabilir bilmiyorum başka arkadaşım yok.Siz;
Ne Kerem'im,ne Arda, ne de başka biri.Siz;
Sana ilk görüşte aşık olduğumu söylüyorum ve sen arkadaşlarını sayıyorsun harikasın gerçekten.Flechazo;
Sen ciddisin?Siz;
Bravo gerizekalı******
Arabamı çalıştırıp eve geldim. Hemen duşa girip kendime geldim. Salaş şeyler giyip kızları bekledim. Onlar gelene kadar bir şeyler sipariş ettim. Çalan telefonumu alıp açtım."Efendim?"
"Biz geliyoruz bir şey istiyor musun?" Dedi Arya.
"Yok güzelim. Ben sipariş ettim zaten. Ama şey bana sigara alın sigaram az kalmış. Almayı da unutmuşum."
"Tamam kuzu. On dakikaya oradayız." Tamam deyip kapattım telefonu. On dakika geçmiş kızlar gelmişti. Şu an oturmuş kahve içip, sipariş ettiğim tatlıdan yiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FLECHAZO (FLECHAZO)
Teen FictionArden 23 yaşında bir genç kızdı. Bunca yıl ailesi bildiği insanlar gerçek ailesi değildi. 23 sene sonra ailesini bulmuştu. Aşık olduğu çocuk onu reddetmişti. Onun acısını yaşarken bir de anonim vardı. Bütün bu olaylara nasıl baksın bilemiyordu. Alla...