Uyandığımda saat üçe geliyordu. Yataktan hiç kalkasım yoktu. Artık toparlanmam gerektiğini anlayıp kalkıp lavaboya gittim, banyodaki yüzüme bakınca kendimden iğrendim. Yüzüm gözüm şişmiş,berbat bir haldeydim.
'Eh be kızım. Sen bu hallere düşecek biri miydin? Gerçi niye üzdü ki bu seni? Sen kimleri kaybetmedin ki. Bu mu koyacak sana?' Diyen iç sesime hak verdim. Çalan telefonum düşüncelerimle arama girmişti. Lavabodan çıkıp odama gelip telefonumu elime aldığımda arayan kişinin abim olduğunu gördüm.
"Efendim abi?"
"Sonunda uyandın uyuyan güzel."
"Pek uyanasım yoktu da işte, el mecbur uyandık."
"Takma kafana bu kadar güzelim. Belki başka biri çıkar karşına. Seni gerçekten mutlu edecek biri."
"Abi bu konuyu kapatsak olur mu?"
"Sen nasıl istersen öyle olsun. Ne zaman geliyorsun şirkete?"
"Bir saatte gelirim abi."
"Tamam güzelim. Dikkat et kendine."
"Sende abi."
Telefonu kapatır kapatmaz, duşa girip çıktım. Üstüme beyaz, kalın askılı, bir bluz giydim. Altıma da siyah, mini, kalem eteğimi giydim. Makyaj yapıp blazer ceketimi ve siyah, ince topuklu ayakkabılarımı giyip evden çıktım. İlk önce kuaföre uğradım. Belime kadar gelen kıvırcık saçlarımı omuzlarımda kestirip fön çektirdim. Ücretini ödeyip kuaförden çıktım.
*****
Şirkete geldiğim gibi Murat'ı gördüm."Murat bugün seninle uygun bir saatte konuşalım mı?"
"Olur Arden hanım." Dedikten sonra kafa sallayıp Nuray ablaya selam verdim. İçeri girip klasik selamlaşmaları yapıp odama çıktım. Odama geldiğimde abimin koltuğumda oturduğunu ve karşısında Gökhan'ın oturduğunu gördüm.
"Bensiz dedikodu he? Ayıp size be!" Dedim.
"İyi insan da laf-" deyip kalmıştı Gökhan. Hemen yerinden kalkıp yanıma gelmişti. Elleri ile saçlarımı canımı acıtmadan çekiyordu.
"Arden?" Dedi abim.
"Efendim abi?"
"Sen ne yaptın?" Dedi şaşkınlıkla.
"Ne yapmışım abi?"
"Senin o beline kadar gelen, kıvırcık saçların nerde?"
"On bir yaşında bir lösemi hastası olan kız çocuğuna peruk yapılıyor şu an. Ne oldu ki?" Dediğimde Gökhan ellerini saçımdan çekti, abim gururla bana baktı.
"Niye öyle bakıyorsunuz ya? Yakışmamış mı yoksa?" Dedikten sonra ellerimi saçıma götürdüm.
"Hayır yanlış anladın. Çok yakışmış ama ilk defa seni böyle görünce şaşırdık sadece. Sen saçlarına asla kıymazsın."
"Öyle değişiklik olsun dedim." Dedim.
"Gökhan saçlarımı bırakacak mısın artık?" Dedim sinirli bir şekilde. Saçlarıma oynanmasını sevmiyordum.
"Tamam tamam kızma. Bırakıyorum." Dedikten sonra yanından ayrılıp abimin karşısına geçip oturdum. Gökhan'da karşıma geçti.
"Arden sana bir şey söylemem gerekiyor." Dedi abim.
"Söyle abi." Dedim.
"Buna nasıl tepki verirsin bilmiyorum." Dedi devam edecekken telefonuma bildirim geldi.
0533******;
Herkes değişiklik olsun diye kestirdin diye biliyor, bence Arel yüzünden. Ama saçların çok yakışmış. İyi ki kestirmişsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FLECHAZO (FLECHAZO)
Teen FictionArden 23 yaşında bir genç kızdı. Bunca yıl ailesi bildiği insanlar gerçek ailesi değildi. 23 sene sonra ailesini bulmuştu. Aşık olduğu çocuk onu reddetmişti. Onun acısını yaşarken bir de anonim vardı. Bütün bu olaylara nasıl baksın bilemiyordu. Alla...