Başında Ahmet'in olduğunu gördüm.
"Ahmet ne oldu?"
"Valla bizde anlamadık güzelim. Bir anda düştü." Allahtan lisede ilk yardım eğitimi almıştım. Hemen bildiğim bütün şeyleri yaptım.
"Ambulansı aradınız mı?" Diye sordum tepemde duran herkese.
"Ben aradım." Dedi yerde yatan Arel. Ve yerinden kalkıp doğruldu.
"İyi misin? Bir şey var mı?" Diye sorduğumda dekan ve tıp hocaları alkışlayarak arabaların arkasından çıktı.
"Bir deney yapıyorduk sadece. Bana bir şey olmadı." Dedi Arel.
"Ne deneyi?" Diye sordum.
"Birine bir şey olsa kim kahve ve sigarasından mahrum kalıp, yardım eder diye bir deney yapıyorduk ve sen kalabalığı görür görmez kahveni çöpe atıp buraya geldin. İlk yardıma başladın. Aferin kızım sana buraya onca arkadaşın geldi ve hiç bir şey yapmayıp ya gittiler, ya fotoğraf çekip hesaplarında paylaştı, ya da öyle aval aval baktılar. Ama sen bir an bile düşünmeden yardım ettin. Tebrik ediyorum seni." Dedi dekan.
"Teşekkür ederim hocam." Dedim tebessümle onları orda bırakıp arabama yürürken arkamdan tıp hocalarından birinin şey dediğini duydum. 'Okul birincisi olmakta o kadar haklısınız ki hocam. Bu kız hem derslerinde hem de arkadaşlık bağlarında çok başarılı bir öğrenci. Kaldı ki az önce tanımadığı birine yardım etti.'
'Evet hocam. Bu kız çok başarılı biri. Hem okul hayatında hem de insan ilişkilerinde. İyi bir ödülü hak etti.'
Bunları duymak gurur vericiydi. Gururlu bir ifadeyle arabama bindim. Telefonuma gelen bildirimle arabayı çalıştıramadım.
0533*****;
Az önce çok havalıydın. Arel için attığın kahveyi benim ısmarlamama ne dersin?Siz;
Gerek yok derim :)Sohbetten çıkıp tam arabayı çalıştıracaktım ki başka bir bildirim geldi.
0534******;
Selam ben Arel. Duyduğuma göre sesin çok güzelmiş. Kampta kendi grubumuzu oluşturacakmışız.Siz;
Selam. Doğru duymuşsun :)0534*****;
Okul bitiyor farkındayım ama, diyorum ki yıl sonu gösterisinde bir baterist bulup sahnede söylesek mi? Kemancımız varmış, gitarist zaten benim. Solistimiz de sensin.Siz;
Çok isterim ama ben öyle herkesin yanında söylemiyorum ki. Kaldı ki sahne de mi söyleyeceğim?0534*****;
Bunu benim için, attığın kahveyi içerek konuşabiliriz istersen :)Siz;
Olur. Akşam buluşuruz.Dedikten sonra ilk önce numarasını kaydettim,sonra arabamı çalıştırıp sohbetten çıktım. Eve doğru giderken telefonum çaldı. Allahtan telefonum radyoya bağlıydı. Baktığımda yabancı bir numara olduğunu gördüm. 'Hay Allahım. Yabancı numaralar peşimi bırakmadı bugün.'
"Efendim?"
"Arden ben Araz."
"Efendim Araz? Hem sen benim numaramı nerden buldun ya?"
"Bilişim okuyan arkadaşlarım var. Zor olmadı." Dedi gülerek sonra devam etti. "Kampa geliyor musun?"
"Pek gelesim yokta, arkadaşlarım gelmemi çok istiyor. Onlar için geleceğim neden sordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FLECHAZO (FLECHAZO)
Teen FictionArden 23 yaşında bir genç kızdı. Bunca yıl ailesi bildiği insanlar gerçek ailesi değildi. 23 sene sonra ailesini bulmuştu. Aşık olduğu çocuk onu reddetmişti. Onun acısını yaşarken bir de anonim vardı. Bütün bu olaylara nasıl baksın bilemiyordu. Alla...