Selamlar!
Biz geldik, biraz kısa bir bölüm ama affınıza sığınıyoruz. Bizimkiler sizinle buluşmak istedi.Kahveler ikramımızdır. ☕️
Biraz geç kalmış bir ithaf olacak ama bu bölüm beni yorumuyla yumuş yumuş yapan serroluk 'un. Bizimkiler de ona çok teşekkür ediyorlar. 💖
Ayrıca diğer teşekkürleri de nazgeceAHN 'ye sabırlı bekleyişi için. 💖İyi okumalar!
✗
''Nihayet be kızım! Gören de seni karşıdan geliyorsun sanır!'' Onur isyan bayraklarını yine çekerken aynı zamanda elindeki cips tabağını sehpaya bırakıyordu.
Kamer ve Burkay'ın ortasına oturduktan sonra sehpadaki dilimlenmiş elmalardan birini aldım ve ağzına attım. ''Bugün babam iki deneme çözdürdü bana. Sonra da birlikte kontrol ettik anca gelebildim.''
''Hepiniz ilk seneden üniversite kazanmaya yeminlisiniz sanırım. Üçünüz de ders çalışmışsınız bugün.'' Onur da Burkay'ın yanına oturdu.
''Sen kendi derdine yan oğlum. Bu gidişle sen ikinci senende bile kazanamayacaksın.'' Kamer göğsünü gere gere konuşmuştu.
''Sınıf birincisisin diye böbürlenme Kamer Akyıldız! YKS sınıf birincilerine kıyak geçmiyor, güvenme kendine. İki buçuk milyon insan giriyor bu sınava!''
Kamer sınıf birincisiydi ve başta ailesi, biz ve hocalar olmak üzere onu tanıyan herkes ondan derece bekliyordu. Onur ise Onur'du işte...
''Unutuyorsun dostum ben sadece ilk beş bin kişiyle yarışıyorum. O bahsettiğin iki buçuk milyon insan senin rakibin.'' Kamer acımadan vuruyordu. Ben onların atışmasını gülerek izlerken Burkay içeceğini yudumluyordu. Kamer ve Onur birbirlerine laf yetiştirmeye devam ederken bizi unutmuşlardı ben de bunu fırsat bilerek Burkay'a biraz daha yaklaştım.
''Hala aynı şeyi mi düşünüyorsun?'' dedim.
O benim sorumu pas geçerek ''Konuştun mu?'' diye sordu.
Başımı olumsuz anlamda sağa sola salladım. ''Ablasını biliyorsun uzun süre telefonla ilgilenemiyor bu yüzden yazmadım.''
Bir şey söylemedi ve içeceğini içmeye devam etti.
''Var mısın lan iddiaya?'' Onur'un sesi öyle yükselmişti ki irkilmiştim ve onlara dönmüştüm.
''Ne iddiası?'' Kamer hala fazlasıyla rahattı ve bu rahatlığı Onur'u sinir ediyordu.
''Salı günkü sınavda 70 netin üstünde net yaparım.'' dedi Onur kendinden emin bir şekilde.
''Sen? 70 net? Bu söylediğine inanıyor musunuz?'' Son sorusu bizeydi.
Onur bizim cevap vermemize müsaade etmeden konuştu. ''Yaparım tabi sen beni ne sanıyorsun?''
Kamer arkasına yaslandı, yarım ağızla gülüyordu. ''Yapamazsın.'' dedi.
''Orası seni ilgilendirmez sen var mısın yok musun onu söyle.'' Onur çok hırslanmıştı.
''Varım lan, neyine?'' dedi Kamer öne atılarak.
''Ben kazanırsam bize kantinden en pahalı çikolatayı ve en pahalı içeceği ısmarlayacaksın. Sen kazanırsan ben ısmarlayacağım.'' Zavallım o da kendine çok güvenemiyor olacak ki pahalı şeylerden kaçınmıştı.
Burkay'ın omzuna vurdum. ''Hadi yine iyiyiz bu işten en karlı biz çıkıyoruz.'' Burkay yalnızca gülmekle yetindi.
''Tamam lan, varım.'' dedi Kamer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
agape
General Fiction''Kaybedecek hiçbir şeyiniz yok, aksine çok şey kazanacaksınız. Size ülkede en çok konuşulan ve merak edilen yazar olmayı teklif ediyorum. Bu fırsat kaç lise öğrencisinin eline geçer ki?''