Jmenuju se Tara, jsem sestra Dominika alias Cukyho. Je mi 19. Mé tělo zdobí nepatrné jizvy které jsem si udělala cca v 14 když jsem byla v nešťastném vztahu. Teď jsem však sama a vztah ani nehledám.
Užijte si příběh!🫶
...........................................................................Jednoho VELICE krásného dne jsem se vzbudila jak nečekané že? Bylo něco kolem 6 ráno a já se musela připravit do školy zas a opět, aspoň že mě čekali za nedlouho prázdniny. Konečně budu mít klid od těch debilů se kterými chodím do třídy. No ale už sem se musela připravit takže sem na sebe něco hodila a dal si lehký Make-up
Outfit:
Rychle sem vyšla do školy, dala si do uší sluchátka a k tomu poslouchala neake písničky.
Po cestě jsem potkala svojí kamarádku Hanču.no tak sem zas neak přežila den konečně už zbýval asi týden do konce školy a my psaly poslední písemky.. Sice sem měla 4 a 3 ale učit se mi fakt nechtělo. Neměla jsem na to náladu poslední dobou. Nejradši bych do skoly ani nechodila.
Červen
Pátek 10:34Ahh krásně sem se vyspala do krásyyy konečně se nemusím soustředit na učení sice sem prošla jen tak tak a máma nebyla dvakrát tak šťastná ale prošla sem a protože mám Boring život a Bratra který se neozval už asi 4 roky tak se musel najednou ozvat
Chat:
Moc se mi nechce do Pelhřimova. Ani se mi nechce za bratrem a tou jeho KexCrew. Jsem Introvert a nerada se bavím z novými lidmi. Dominikem jsem se nebavila přes 4 roky a nekoukam má jeho Streamy či videa.
Outfit:
Mega krasnej Outfit peepoHappy
Make-up:
A také Mega krásný Make-up peepoHappy<3
No posledně sem napsala Bratrovi a prostě odjela k nemu :D nevěděla sem ani na jak dlouho budu pryč :) a mámě nic neřekla takže za mě pecka ale tak co už vlak neměl spozdeni což bylo divné a tak sem nasedla a užívala asi 3 hodinovou cestu vláčkem :D prostě paráda sama o sobě :)))
..Time skip..
Vystoupila sem z vlaku a čekala na Domču.. Také že sem mu hned napsala že už čekám na nádraží. Napsal že do 15 minut je tu tak uvidíme :D..
Cukrouše pov:
Hoši vůbec nevědí že přijede takže to bude bomba ale věděl sem ze tohle léto bude pro Tarinku takové romantické přeci bude jedna holka na 7 kluků takze budeme mít co dělat ( Karel a Míša budou z tohoto příběhu asi vynecháni uvidím možná je někdy přidám ale nevím) Dojel sem na nádraží vystoupil z auta a hledal sem Tarinku. hned sem uviděl ty její krásné blonďaté vlasy a krásnou tvář. koukla do mobilu. tak sem ji napsal ať jde k mému autu protože sem líný prase za ní chodit. ona přišla a dal sem jí věci do kufru a jelo se ke mě dom kde čekali už všichni kluci :D peepoLaugh.
Tary Pov:
Byla sem v pohodě:D byla sem ráda že sem viděla Cukrouše po dlouhý době ale začala sem mít trochu obavy co kluci. upřímně sem nevěděla jesi tam budu jediná holka nebo ne a jaký to tam bude atd. Ale tak musím všechno brát pozitive ne? Radši ne. No když už sme byly na místě tak Cukroušek otevřela dveře a já jako prvního zaznamenala kluka s červenou mikinou nike.. Neboli Borůvku..
558 slov
Myslím že na první část dobrý :D