Je to teď celé divné. Patrik semnou nechce moc komunikovat. Je to na něm dost poznat. Chová se jak malé dítě. Ostatní se věnují streamům a jejich kanále takže ty potkám jednou do dne když si jdou pro jídlo. Plus mají v plánu se všichni stěhovat do vlastních bytů prej, ale to až třeba za rok až dva. Podle toho co mi řikal Dominik.
Mě se krátí čas v čechách.
"Patriku" houknu na něj z postele.
"Hm?" Řekne a lehce nakloní hlavu směrem ke mně ale furt má pohled upřený do monitoru.
"Nato, že si mě na začátku mého příjezdu chtěl. Tak teď se chováš jak kdybych ti byla u prdele" řekla jsem mu otráveně.
"Kurva tak co po mně furt chceš? Pošleš mě doprdele s tím, že co si o sobě myslím a teď mě tu zas naháníš že ty seš mi uprdele" vyjekne na mě Patrik.
"Ale tak dopici! Ty ses fakt magor! Ty mě sám chceš, sám si se o mě chtěl snažit. A teď vole tu ze mě děláš krávu?" Křičím zpět na něj.
"Ja na to nemám! Fakt už ne, vyliž mi třeba prdel!" Odešel a zabouchl dveřmi od pokoje. Mě se nekontrolovaně začali šířit slzy po mém obličeji. I když se pohádáme kde na sebe bezmyšlenkově řveme furt mi na něm záleží.. furt a furt ty city pro něj budu mít. I kdyby mě to mělo stát život, i kdyby mě podvedl s 30 holkami furt budu mít oči jen pro něj. Fialová hlava mi motá tu mojí hlavu až až............................
Ježiš asi po měsící dálší čast. Já bych se vás ale chtěla zeptat jesi chcete u týhle story
happy nebo sad ending
Btw doufám, že zvládáte školu a život!!-Vinn💋