Šla jsem si sednou na židli.
"J-já se omlouvám Taro.." řekl a zahleděl se na zem.
"Já nevím co na to mám říct Patriku" řekla jsem mu když jsem se uklidnila.
"Je mi to moc líto Taro"
"Patriku já to chápu. Vím co dokáže udělat alkohol Ale nevím jesi ti mužů věřit.. to je ten problém.." řekla jsem zklesle
"Taro prosím! Dej mi ještě jednu šanci!" Prosí mě ale ja nevím co mu na to říct.
"Patriku j-ja nevím.." odpovím.
"Taro! Prosím! Moc tě prosím!"
"Patriku, přestaň. Musím si to promyslet." Odpovím mu.
"Taro! Řekni Ano nebo Ne!" Zvýšil hlas.
Nedokázala jsem odpovědět.
"Dělej!!" Skoro křičel. Nesnesu křik. To vážně ne. Koukla jsem na něj mezitím co mé oči se plnily vodou.
Najednou někdo trhl dveřmi od pokoje.
Patrikův pohled přejel ke dveřím a já se k jim otočila. Kluci.
"Co se stalo? Slyšeli jsme křik!" Říká Cuky.
Když mě uviděl Morry s Marou brečet, hned mě vzali na chodbu a zbytek kluků šlo do pokoje za Botmanem."Taroo.. Co se stalo..?" Ptá se mě Mára.
"Jen na mě zvýšil hlas, to je v pohodě" usmála jsem se a utírala slzy které mi tekly po obličeji.
"Coo? Co se stalo!" Ptá se Morry.Botmanův Pov:
"Co se stalo!" Skoro až křičí na mě Cuky.
"Ježíš nic!" Odpovídám záporně
" Tak něco se stát muselo když brečela a tys tu křičel!" Říká Kellwin
"Dobře zvýšil jsem na ní jen hlas to je vše!" Odpověděl jsem.
" a proč si na ní řval?!" Ptá se Dejvík!
Najednou sem vtrhla sestřička která kluky ihned poslala pryč že prý dělají bordel a narušují klid.
Byl jsem rád že je poslala pryč. Aspoň jim nic nemusím říkat..Tary pov:
Kluky vyhodili též i mě. Je pravda že u Bowteaho se řvalo až se otřásala celá nemocnice.
Kluci mě utěšovali i když jsem byla dávno v pohodě. Najednou se mě Dejvik zeptal.
"Pojedeš teda zpátky domu?" Já to nečekala
"Asi ne, ještě tady chvíli zůstanu" řekla jsem
"Dobře.." odkýval Morry.AHHH ZAS JE TU NOVÁ KAPITOLAA!
Nedokážu upřímně uvěřit že jsem něco napsala.