2. 💅🏼

544 19 0
                                    

Hned co jsem vešla dovnitř můj zrak se zastavil na klukovi v červené Nike mikině s fialovými vlasy. Nad jeho vlasy jsem se musela lehce uchechtnout. Avšak hned na to se všechny pohledy kluků v místnosti otočily na mě. Lehce jsem trapně mávla na kluky a oni se hned začali ptát kdo jsem, co tady dělám, atd. Mezitím co jsem odpovídala na jejich otázky, jsem měla zrak stále na tom fialovo vlasym  klučinou.. budu mu říkat Borůvka. On si všiml mého pokukovaní po něm.
"Na co čumíš furt" vyštěkl nepříjemně. Mě tím dostal jemně do šoku. Vytrhl my slov. Odvrátila jsem radši pohled z něj.

Bowteaho pov:
Furt na mě divně koukala, nevim jesi protože jsem hezkej a nebo že vypadám jak nějaká buzna. Nechtěl jsem furt koukat na to jak "tajně" po mě pokoukává a tak jsem si radši vzal boty a šel se projít k nedalekému jezírku. Je to tam hezké a uklidňujicí. Moc lidí tam nechodí takže tu je většinou klid. Mám tu to rád i když jsem chodim málo.

Strávil jsem tu asi dýl než jsem sám chtěl ale nějak mi to nevadilo. Nikdo mě nehledal tak co bych měl řešit
Tary pov:
Potom co odešel tak jsem se seznámila s ostatníma, byla snimi sranda. Jsou jak malý děti. Chovaj se jak kdyby viděli poprvý ženskou. Neskutečný. Ale je vidět že se jim líbim, že mě berou jako normální holku se kterou se dá normálně bavit. Následně jsem dostala informaci že spím s Borůvkou. Ne že bych byla dvakrát šťastná ale zas co nadělám. Dave mi ukazál kde má Borůvka pokoj a já se tak chtěla převléct z toho nepohledného fitu co jsem měla na sobě.
Zrovna jsem byla ve spodním prádle a Borůvka vrthl do pokoje jak kdyby se nechumelilo. Zčervenal a já taky. Mé spodní prádlo se skládalo z tangáčí a lehké podprsenky takže jsem byla skoro až nahá.
"Můžeš mi vysvětlit co tu děláš.?" Řekl nervózně když mě sjížděl pohledem od zhora dólu.
"Řekli mi že budu spát tady.." řekla jsem nervozně a kmitala jsem pohledem všude místnosti.
"Nenene, to teda nebudeš!" Vykřikl a ukázal na dveře. Pohled přesunul na můj obličej a přímo se mi zaryl do očí.
"Dobře ale nech mě aspoň oblíct fialko." Řekla jsem nepříjemně a on odcouval z pokoje. Já si na sebe vzala šedé volné tepláky a černý crop-top.

Tary pov:
Zajímalo mě proč se je ke mě už odzačátku nepřijemný. Zašla jsem tedy za Honzou ten by něco mohl říct.
"Honzo?" Řekla jsem a koukala na něj.
"Hm?" Koukl na mě
"Proč je Borůvka tak nepříjemnej?" Ptám se ho
"Kdo že?" Ptá se mě naoplátku a drbe se na zadní straně hlavy.
"Borůvka.. ten kluk s fialovou hlavou?" Řikám mu
"Jo ty myslíš Bowteaho!" Řiká.
"Bow..- cože?" Koukám na něj jak vyvoraná myš.
"No Patrik." Upřesňuje.
"Tak Patrik, proč se ke mě tak chová.?" Tázám se ho znovu.
"Měl to složitý s jeho Ex Bárou a od té doby moc holky nesnese. Prý nevěří na lásku a tak bere jednorázovky" řiká s klidnou hlavou a já jen kývu na souhlas.

Borůvky🥲 Pov:
Když jsem šel kolem obýváku zaslechl jsem jméno Bára. Nemám rád když se o ní někdo baví.
"Proč tu zaznělo jméno Bára?" Ptal jsem se těch dvoj v Obýváku a přitom je vraždil pohledem.
"Ptala se Tara" ukázal na ní Honza a já se pozastavil nad tím jméném. Tara..? Zajímavé jméno tbh.
"Taro? Můžeš nachvilečku?" Snažil jsem se být milej mezitím co se ve mně přímo vařila krev. Zátahl jsem si jí do kuchyně kde už jsem to nevydržel.
"Proč se mi sereš do života?!" Štěkl jsem po ní.
"Neseru se ti do života tak co meleš" odpovídá klidně. Až mě udivuje jak klidná je.
"Evidetně sereš když jste se bavily o mé Ex!" Štěkl jsem opět po ní.
"To že chci vědět proč se ke mě chováš tak jak se chováš neznámená že se ti seru do života" odpovídá nesmysly.
"Kurva znamená! Pičo neser mě! Ty se mi do života srát nebudeš. Nezájímáš mě a mám o tebe nulovej zájem! Nechci se stebou bavit a nechci mít stebou nic společnýho!" Řvu na ní hlava nehlava. Vidím jak má slzy na kraji.
Koukal sem se jí přitom do očí.. Viděl sem tu bolest. Ale já to neresil a odešel za klukama který se hned ptali co se tam dělo. Asi jsě byl trochu víc nahlas.
"Jen jsem jí chtěl něco ujasnit alr?" Koukl jsem po klucích ale Dave se hned zvedl a šel za ní. Něco ve mě mi vadilo že za ní šel ale nevim co to je za pocit.. nechápu.

.........
Předělaná kapitolka!!

-Vikaa

Toxic lovers❤️‍🔥/kexcrew-BotmanKde žijí příběhy. Začni objevovat