Bylo brzo ráno. Přímo co nejdříve co jsem zjistila že mi jede vlak k nám tak jsem vstala. Uhm.. Bowtea se celou noc nikde neukazal. Kluci o něm nic neví. Sice mi způsobil nějakou bolest ale já o nej přesto mám strach. Stejně vím ze ho pořad miluji ale nedokážu si to přiznat. Přece byl opilej a kluci říkali že i něco jiného až alkohol měli. (nechci z nich dělat fetaky ani nic jiného p.a.)
Svojí zabalenou tašku jsem si vzala do ruky.
Vyšla jsem ven kde na mě čekal Dejvik s Cukym aby mě odvezli na nádraží.
Sedla jsem si na zadní sedačky, Cuky za volant a Dejvik na místo spolujezdce.
"Hej Taro.. si v pohodě?" Optal se mě Dejvik
"Jo, neřeš to. Co se stalo, stalo se" kyvla jsem na souhlas a koukala z okýnka na oblohu která měnila barvu z tmavé do modré.
Najednou Cukymu se rozvoněl mobil kde mu volal Morry.
Zvedl to a dal to nahlas aby se stále mohl věnovat řízení.
"Vole Dominiku! Botman je v nemocnici! Co nejrychleji z Dejvikem přijďte!" Rekl Morry
"Cože co se mu stalo!" Pomalu s hysterickým brekem jsem vyjekla.
"Řeknu vám to až prijedete" řekl Morry a típl to.
Dejvik s Cukym byly v šoku jako já.
"Otoč to do té nemocnice ne!?" Křikla jsem na Cukyho.
Bože bože! Stále mi na Bowteam záleží a bojím se o něj.. Cuky hned jel směr nemocnice mezitím já celou cestu si hrála z nervozity s prastami.V běhla jsem do nemocnice rovnou na recepci a snažila ze sebe dostat co chci paní sedící na recepci.
"Prosím uklidněte se paní .." povídá pani na recepci
"P-prosím! Kd-kde je Patriik Kli-ka" vykoktám ze sebe.
"Pokoj 67A" odpoví a já hned jdu na ten pokoj. Zaťukám a Cuky s Dejvikem jsou mi v patách.
Vejde do vnitř a jsou tam všichni kluci a Patrik na mě kouká upřeným pohledem. Ještě par slz mi z teče po tvářích když ho uvidím.
"Co tady děláš?" Zeptá se tiše Davel.
Jen na nej kouknu a neodpovím. Dostala jsem se do situace ve které nevím co dělat. Stojim ve dveřích a koukám na Patrika který leží v posteli na kapačkách. Kluci sedí okolo něho a Cuky z Dejvikem mi koukají přes rameno.
"Tak my vás tu necháme o samotě.." Prohlásí Kellwin a kluci odejdou na chodbu a nechali mě tu samotnou s Botmanem..
...........................................................................Je tu další partt!! Divím se že jsem zas něco napsala když mám rozepsané další 3 příběhy.
No to je jedno! Doufám ze mate hezky vstup do nového roku.428slov
-Vika