10.💔

384 11 0
                                    

Koukala sem se do telefonu, projížděla svoje staré chaty, koukala na starý fotky atd. V tu chvíli mi přišlo oznámení z instagramu. Otevřela sem Instagram abych se podívala na upozornění které mi přišlo, hned sem uviděla že Honza dal něco na Story tak sem neváhala a Honzovo storýčko rozklikla.

Nemohla sem uvěřit svým očím, vdela sem že když je Patrika pod vlivem alkoholu, dokáže hodně věcí ale tohle bylo moc.. Hned jak sem vypla mobil běžela sem do toho klubu se slzami v očích.

Otevřela sem dveře, seběhla schody co vedly do dolního patra klubu a k baru. Stala sem pod schodama a hned sem ho viděla, moje emoce byly smíšené, až teď jsem si uvědomila co pro mě znamená.

Viděla sem kluka se světle hnědými vlasy které měl v obličeji a na něm sedící obkročmo černo vlaska. Viděla jsem jak jejich rty byly ani ne 1cm od sebe. Viděla sem jak kluci stály kolem nich smály se, hecovali ho či popíjeli alkohol. Hned jak sem to zaznamenala slzy začali plnit mé oči, pak jen stekaly po mých tvářích.. Nemohla jsem uvěřit že kluci jen tak hecovali Patrika i když hodně dobře ví že má holku.

Rychlým krokem jsem šla naproti nim a zastavila kousek od Páťi který na mě koukal a dal mi tak příležitost abych mu dala velikou facku. Černo hláška rychle slezla a dala mu druhou na jeho druhou tvář a odešla. Kluci jen stály a koukali na mě pohledem 'co tady dělám?' mezitím Botman na mě začal křičet.
.............................................................
B: Co děláš?! Vidíš co si provedla?!

T: Co já jsem provedla?! Ty mě tady podvádíš!

B: Vole jdi se zahrabat. Nikoho nezajimas!

T:..

Ma: Hejj Bowtea to by stačilo.

B: A jesi sis myslela že sem tě miloval si myslí špatně si jen jedna s těch kurev takže si dej odchod.

T:.. Dobře! Stejně mi to je u prdele
.....................................................................

Otočila sem se a byla na odchodu jak řekl. Měl pravdu.. co sem si vůbec myslela. Kluk jako on by mě nikdy nemiloval! Myšlenky kterých bylo Miliony mě užíraly ze vnitř byly o mnoho silnější než dříve. Rychle sem vyběhla schody do horního patra abych mohla odejít.
Mára s Kellwinem mi byly v patách a před klubem mě jeden z nich chytil za ruku.
"Botman je debil-" řekl nejspíš Marwex.
"To vím taky" skočila jsem mu do řeči. Nemohla jsem se mu podívat ani do obličeje. Je mi z cele téhle Crew špatně.
"Zítra hned ráno odjíždím zpět domů." Prohlásila jsem klesajícím hlasem. On mi pustil ruku a já šla ke klukům do baráku...
...........................................................................
Ty kraso zrovna na novej rok vychází nová kapitola. Ještě jedna by měla vyjít. Užijte si novej rok!!

-Vika
446slov

Toxic lovers❤️‍🔥/kexcrew-BotmanKde žijí příběhy. Začni objevovat