24.🫤

227 9 0
                                    

Nevím jesi mám klukům říct že se mi Tara ozvala. Přece by se jim mohlo ulevit když jim řeknu že se ozvala tím pádem je v pořádku ale zase nevím jesi si to nemám nechat pro sebe.
Nakonec jsem došel k tomu že bych jim to říct měl.
Sešel jsem po dlouhé době ty schody do obýváku kde seděli všichni kluci a hráli nějakou hru. Vypadali v pohode. Jako by jim to nedělalo problem že Tara zmizela. Trochu mě to naštvalo. Ani Dominik neprojevoval známky smutku.
Odkašal jsem si a kluci se na mě otočili.
"Umm.." nevěděl jsem jak začít.
"Co je Bowtea?" Řekl Morry
"T-Tara se mi oz-vala" vykoktal jsem ze sebe.
Kluci vyskočily radostí, kromě Máry. Včera mě utěšuje a dneska tu sedi s nezájmem? Něco tu nesedí.
"Nevím na co si tu hraješ Marku! Včera mě tu uklidnuješ jako by ti bylo líto že Tara zmizela a dneska tu sedíš s nezajmem?!" Vykřikl jsem a tentokrat všichni na mě koukli udiveně.
"Patriku.. uklidni se" řekl mi Dominik. Chytí mě za zápěstí
"Dopici nech mě bejt Dominiku!" Trhnu rukou a tím ji uvolním z jeho sevření.
"Ty se tu taky chováš jak kdyby ti to bylo jedno! Všichni se tak chováte!" Cítím jak mi vyskakuje Žilka na krku.
"Botmane, je nám to líto ale nechceme aby nám to ovlivňovalo naše životy." Řekne Mára
"Takže vám to je uprdele všem že zmizela?!" Úkazu na všechny
"Ne není ale.." začal mluvit Kellwiin ale já ho přerušil.
"Je! Je vám to všem jedno! Hlavně tobě Marku!" Můj prst skončí na Marwexovi.

......

OMG dneska mám náladu na psaní :DD jak pak se mate lásky?
(8.5)

-Vikaa🎀

Toxic lovers❤️‍🔥/kexcrew-BotmanKde žijí příběhy. Začni objevovat