"Zapnu stream" oznamuje mi Bóťa mezitím co sedím na posteli a češu si vlasy.
Kývám na souhlas a koukám na něj. V pokoji je tma a jediné co svítí je Patrikovo monitory a fialové led. světýlka. Dělá to hrozně hezkou atmosféru.
"Aoy teame!" Řiká Patrik a já na na něj koukám a poslouchám jeho hlas."Kdo je ta holka v zádu..?" Přečte jednu z otázek v chatu.
"Ehh.. To je.." zasek se. Neví co říct mezitím co chat blázní.
"To je moje holka!" Rychle zamumlal, já vykulila oči a chat se plnil otázkami na mě. Já ho zabiju, přísahám. Nikdo nevěřil že si Patrik našel holku a tak chtěli důkaz. Tak jsme si dali pusu. Jenže to u jedné pusy neskončilo. Patrik vypl stream i bez pořádného rozloučení a my se na sebe vrhli. Neříkala jsem před chvílí že ho zabiju? Teď sním jdu do postele a oba jsme polo nahý. Ehhh.. nechci se vyjadřovat prosím."Dobré ráno." Říkám mezitím co si mnu oči.
"Dobrý ráno" odpovídá mi Patrik co si mě přitáhl do objetí.
"Měli by jsme si promluvit" řekla jsem a jemně se od něj odstrčila.
"Proč?" Ptá se hloupě
"Ten včerejšek? Že by." Říkám a s křížim ruce na prsou.
"No a co chceš řešit" ptá se a kouká upřeně na mě.
"Že nechci aby sis myslel že spolu jsme. Nejsme. Furt platí to co jsem řekla. A to žes řek že jsem TVOJE HOLKA, nebylo nutný." Dokončila jsem svůj monolog a koukala na něj.
"Jaj aha, promiň zpanikařil jsem a něco ze mě vyletělo." Řekl trochu zklamaně.
"A když ten sex nic "nebyl" tak proč si s ním souhlasila?" Zeptal se mě a podrbal se na zadní straně hlavy.
"Já nevim, hormony asi" mykla jsem rameny a koukla jinam..............
Opsikk. Jinak jak se máte všichni?-Vikaa