"Tak dělej vysvětluj, co tu chceš" byla jsem naštvaná a unavená.
" Já te furt miluju Taro. Nemůžu bez tebe být." Druhou větu zašeptal.
"Patriku uvědom si že já se teď potřebuji věnovat sobě." Řekla jsem
" Taro já jsem bez tebe jako tělo bez duše!. Já tě potřebuji po svém boku.." Koukal mi do očí. Cítila jsem se provinile.
" Patriku, ted je pro nás oba nejlepší abysme zůstali od sebe.." odtrhnu pohled z něj.
"Dobře" bylo z něj cítit opilost a radši ani nechci vědět jak se sem dostal. Posadila jsem ho na postel a povzdychla si. Je brzo ráno. Mě přijel do Prahy opilý Patrik, já nevím co sním mám dělat. Zavřela jsem oči a začala přemýšlet . Ucítila jsem dotyk na mých rukou. Otevřela jsem oči a koukala na Patrika který mě držel za ruce a byl nebezpečně blízko.
Bylo po všem. Stále ho miluju. Moje emoce ovládají teď mě a ne já je. Má hlava se točila a než jsem se vůbec vzpamatovala, naše rty se dotýkali. Začali jsme se líbat. Po chvíli mě Páťa hodil na postel a já mu definitivně podlehla.
Začali jsme se slíkat. Vzniklo pár cucfleků na mém krku a pak ho do mě Patrik vsunul. Mé emoce byly smíšené. Do nedávná jsme se s Patrikem nenáviděli a teď ležím pod ním. Ten kluk si semnou až moc zahrává. Myšlenky tohoto typu mi lítali hlavou. Nedokázala jsem je uhlídat, to stejné jako mé emoce. Vše mě začalo ovládat a já si připadala jak drobná panenka se kterou si všichni můžou hrát jak se jim z líbí..🙀🙀🙀 Já nevím co si o tomhle myslet..